Η Οδύσσεια μεταμορφώνεται σε παιχνίδι εναλλασσόμενης πραγματικότητας!
Εσείς τι θα κάνατε αν έπρεπε να διδάξετε την Οδύσσεια σε παιδιά που έχουν συνηθίσει τον κόσμο του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και δεν ενδιαφέρονται ούτε στο ελάχιστο για αρχαίες ιστορίες; Ένας δάσκαλος στην Αμερική βρήκε τη λύση και συνδύασε και τα δύο!
Ο συγκεκριμένος δάσκαλος, στην προσπάθειά του να διατηρήσει το ενδιαφέρον των μαθητών του σε ένα τόσο σημαντικό και δύσκολο έργο όπως η Οδύσσεια, δημιούργησε ένα παιχνίδι εναλλασσόμενης πραγματικότητας που λαμβάνει χώρα και στο διαδίκτυο αλλά και στην πραγματικότητα, με γρίφους, παζλ και άλλα στοιχεία. Μάλιστα στο παιχνίδι συμμετείχαν και άλλοι δάσκαλοι του ίδιου σχολείου.
Τα παιχνίδια εναλλασσόμενης πραγματικότητας (Alternate Reality Games) έχουν την αρχή τους περίπου στο 1990 ενώ για να δημιουργηθούν δεν χρειάζεται κάποιος να έχει γνώσεις προγραμματισμού καθώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν ήδη υπάρχοντα εργαλεία που είναι εύκολα στην χρήση και με δωρεάν ή μικρό κόστος.