Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Πηγές: Ειδήσεις
Το Απρίλιο του 2010, το Twitter ανακοίνωσε ότι δώρησε το σύνολο των δημόσιων tweets του στη βιβλιοθήκη του Κογκρέσου για να διατηρηθούν ως αρχείο. Τι γίνεται όμως ένα χρόνο μετά; Πόσο εύκολο έργο είναι αυτό;
Εμπλουτίζοντας την εμπειρία του μαθητή ως αναγνώστη και ως συγγραφέα αυξάνεται και η διάθεσή του για την γραφή και την ανάγνωση. Αυτό προσπαθεί να επιτύχει το Classroom Salon που λειτουργεί ακόμα σε πειραματικό στάδιο.
Πολλοί υποστηρίζουν ότι η γλώσσα είναι ένας «ζωντανός οργανισμός», που εξελίσσεται μαζί με τους ανθρώπους που την χρησιμοποιούν. Λογικό είναι λοιπόν, να ανανεώνονται και τα λεξικά, συμπεριλαμβάνοντας πλέον λέξεις που μέχρι πριν λίγα χρόνια ούτε καν τις φανταζόμασταν.
Τις τελευταίες μέρες πολλές ειδήσεις προκύπτουν σχετικά με ανανεώσεις στα social media, νέα χαρακτηριστικά και νέες υπηρεσίες. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και οι κολοσσοί αισθάνονται ότι πρέπει συνεχώς να ανανεώνουν το ενδιαφέρον του κοινού.
Ακόμα ένα παράδειγμα υπερβολικής χρήσης των κοινωνικών δικτύων έρχεται στην επιφάνεια και μας κάνει να αναρωτιόμαστε πώς και πότε θα πρέπει να μπει ένα όριο ανάμεσα στη χρήση και την κατάχρηση.
90 βίντεο, 73 αφίσες και 27 blogs είναι το αποτέλεσμα του διαγωνισμού «100 Χρόνια Μετά…» που οργάνωσε η εκπαιδευτική τηλεόραση. Τα έργα είναι διαθέσιμα online και έχουν περάσει από την αξιολόγηση των χρηστών του διαδικτύου μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα.
Ένα προτεινόμενο νομοσχέδιο στις ΗΠΑ θα αλλάξει τον τρόπο εγγραφής στο δίκτυο για παιδιά κάτω των 13 ετών. Προτείνει την παροχή δικαιωμάτων στον γονέα ακόμα και στο περιεχόμενο του προφίλ, ζητώντας να κατεβούν ή να αλλάξουν όσα θεωρεί προσβλητικά για το παιδί του.
Όταν η ανοιχτή μάθηση εξαπλώνεται και αφορά όλο και περισσότερους μαθητές που θα έχουν πρόσβαση και όλο και περισσότερα σχολεία που θα δημιουργούν τις πηγές,τότε αυτό ονομάζεται επανάσταση.
Σε αντίθεση με τις επιφυλάξεις που διατηρούν ορισμένοι για τον τίτλο «δημοσιογράφος του διαδικτύου», ήρθε η δικαίωση τους με τα βραβεία Πούλιτζερ.
Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ένας ολόκληρος κόσμος , που αναπτύσσεται, προβληματίζεται, και βέβαια ανταγωνίζεται. Στο «παρατηρητήριο» βλέπουμε ποια δίκτυα κερδίζουν περισσότερους χρήστες, σε μία λίστα που διαρκώς αλλάζει, ενώ στις υψηλές θέσεις βρίσκεται και δίκτυο για παιδιά.
Η τάση «Social TV», όπως αποκαλείται χαρακτηριστικά, σχετίζεται με την χρήση του Facebook, του Twitter και άλλων εφαρμογών σε κινητές συσκευές με τον παράλληλο σχολιασμό τηλεοπτικών shows.
Στο παρακάτω άρθρο του Gary Stager εκπαιδευτικού θα διαβάσετε την άποψή αλλά και τον προβληματισμό του για το κατά πόσο βοηθούν τα μαθήματα εξ’ αποστάσεως και αν η σύγχρονη αυτή τάση προωθεί την εκπαίδευση και την εξειδίκευση.
Ο φονικός σεισμός στην Ιαπωνία, δεν άφησε μόνο υλικές ζημιές αλλά και ψυχολογικές. Η οικονομική υποστήριξη είναι αναγκαία αλλά πάντα σε συνδυασμό με την αντίστοιχη ψυχολογική.
|