Η «ανάσταση» της τηλεόρασης περνάει από τα social media
Η τάση «Social TV», όπως αποκαλείται χαρακτηριστικά, σχετίζεται με την χρήση του Facebook, του Twitter και άλλων εφαρμογών σε κινητές συσκευές με τον παράλληλο σχολιασμό τηλεοπτικών shows.
Όπως αναφέρει η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ σε άρθρο της οι νεαροί Βρετανοί είναι συμμέτοχοι σε μια νέα τάση που συνδυάζει την τηλεόραση και τα social media• μια τάση που ενδέχεται να έχει μακροχρόνιες συνέπειες για τον κόσμο της διαφήμισης και της τηλεοπτικής βιομηχανίας. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε σε δείγμα 1.300 χρηστών κινητού τηλεφώνου (ηλικίας μέχρι 25 ετών), βρέθηκε ότι πολλοί από αυτούς μιλούσαν σε φίλους τους για την εκπομπή που παρακολουθούσαν. Η τάση «Social TV», όπως αποκαλείται χαρακτηριστικά, σχετίζεται με την χρήση του Facebook, του Twitter και άλλων εφαρμογών σε κινητές συσκευές με τον παράλληλο σχολιασμό τηλεοπτικών shows. «Μέχρι πριν 12 μήνες, η τηλεόραση αγκομαχούσε να προσελκύσει τα νεανικά κοινά παρά την εμφάνιση ολοένα και περισσότερων καναλιών», λέει ο πρόεδρος της εταιρείας marketing Digital Clarity Reggie James. H Digital Clarity, η εταιρεία που διεξήγαγε την έρευνα, παρατηρεί ότι η «Social TV» έχει μετατρέψει τα τηλεοπτικά προγράμματα σε online γεγονότα που χρειάζεται να τα παρακολουθήσεις την ώρα που συμβαίνουν. Αυτή τη νέα τάση για την συνδυαστική χρήση των κινητών, της τηλεόρασης αλλά και του διαδικτύου παρουσιάζεται στο άρθρο της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ και συγκεκριμένα το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ στις 9-2-2011 με πληροφορίες από το πρακτορείο Reuters. Το άρθρο όπως δημοσιεύτηκε στην ηλεκτρονική έκδοση της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ καθώς καιστο Reuters όπου είχε αναρτηθεί το αρχικό άρθρο: