Πηγές: Σεμινάρια

 Σελ. 3 από 7: << < > >>

Ένα μάθημα ασύγχρονης εκπαίδευσης, από την Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία, για τη γνωριμία των δασκάλων, κυρίως του Δημοτικού, με την υπαίθρια μάθηση στο πλαίσιο της σχολικής αυλής. Η σχολική αυλή, όσο περιορισμένης έκτασης κι αν είναι, αποτελεί έναν ιδανικό χώρο μετάδοσης της γνώσης για τον φυσικό κόσμο. Σκοπός του μαθήματος είναι να επηρεάσει το εκπαιδευτικό πλαίσιο προς όφελος της προστασίας της αστικής βιοποικιλότητας μέσω της δραστηριοποίησης, της εξερεύνησης και της παρατήρησης στον προαύλιο χώρο του σχολείου.

Ενημέρωση: 14-02-2023 09:17 | Περισσότερα...

Το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘Προς ένα νέο μοντέλο Επαγγελματικής Ανάπτυξης των Εκπαιδευτικών σε Δεξιότητες σχετιζόμενες με την Κλιματική Αλλαγή’ (‘Towards a new model of Teachers’ Professional Competence Development on Climate Change’ – με ακρωνύμιο ClimaTePD) απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και φοιτητές καθηγητικών σχολών με σκοπό να αναπτύξουν δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού και διδασκαλίας της κλιματικής αλλαγής και να εμπνεύσουν τους μαθητές τους να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με την παγκόσμια απειλή της κλιματικής αλλαγής.

Ενημέρωση: 30-01-2023 16:49 | Περισσότερα...

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής συμμετέχει ως Συντονιστής στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ KA2 με τίτλο: “Αναβάθμιση των εκπαιδευτικών για την αποτελεσματική υποστήριξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης” (Upskilling ofsChoolsteachers to effectively support ONliNE EduCaTion” με ακρωνύμιο “CONNECT”) - GRANT AGREEMENT 2020- 1-ELo-KA226-SCH-094578. Πρόκειται για σύμπραξη φορέων από την Ελλάδα, την Ιταλία και την Κύπρο : ΠΔΕ Αττικής,  Computer Technology Institute and PressDiophantus”, Institute for Educational Technology (CNR-ITD), University of Cyprus (CY), με κοινό σκοπό την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων (skills) των εκπαιδευτικών, την εξοικείωση τους με καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές, όπως η μικτή μάθηση (blended learning) και η ανεστραμμένη τάξη (flipped classroom), τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και την ενίσχυση της ενεργητικής μάθησης των εκπαιδευομένων.

Ενημέρωση: 15-12-2022 09:13 | Περισσότερα...

Η ψηφιακή εκπαίδευση στην εποχή μας εκτός από αναγκαιότητα λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων αποτελεί και μία νέα πραγματικότητα που ήρθε στο προσκήνιο λόγω της πανδημίας και των περιορισμών που επέφερε. Στόχος της ψηφιακής εκπαίδευσης είναι η ανάπτυξη ψηφιακών ικανοτήτων μαθητών και εκπαιδευτικών και παράλληλα η ενσωμάτωση και η χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική και μαθησιακή λειτουργία.

Ενημέρωση: 11-10-2022 08:18 | Περισσότερα...

Η πανδημία της COVID-19 αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση που κλήθηκε να  αντιμετωπίσει η παγκόσμια κοινότητα. Η εμπειρία αυτή κατέδειξε πόσο σημαντική είναι η πληροφόρηση σε θέματα υγείας αλλά και η κατανόηση χρήσης ψηφιακού περιεχομένου τόσο για αναζήτηση πληροφοριών όσο και για τη διασταύρωσή τους.

Ενημέρωση: 13-09-2022 22:44 | Περισσότερα...

Ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) σε συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση διοργανώνουν τα παρακάτω εξ αποστάσεως σεμινάρια:

  1. Αξιοποίηση εκπαιδευτικής ρομποτικής ανοιχτών τεχνολογιών στο Νηπιαγωγείο και στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού
  2. Αξιοποίηση εκπαιδευτικής ρομποτικής ανοιχτών τεχνολογιών στις μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού και στο Γυμνάσιο
  3. Αξιοποίηση εκπαιδευτικής ρομποτικής ανοιχτών τεχνολογιών στο Λύκειο και το ΕΠΑΛ
  4. Εκτύπωση και συναρμολόγηση του FOSSBOT
Ενημέρωση: 13-07-2022 20:21 | Περισσότερα...

Η αμεσότητα και η διαδραστικότητα της δημιουργίας και της παραγωγής του κινούμενου σχεδίου - animation το καθιστά ένα σημαντικό εκπαιδευτικό εργαλείο που έχει τη δύναμη να περάσει μηνύματα αλλά και νοήματα τόσο σε μικρές ηλικίες όσο και σε μεγαλύτερες. Η αφήγηση ιστοριών όταν αυτή υποστηρίζεται από οπτικοακουστικό υλικό είναι μία δημιουργική διαδικασία που ενεργοποιεί το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων. 

Ενημέρωση: 05-07-2022 10:31 | Περισσότερα...

Η ερευνητική Ομάδα Ρομποτικής, του Πανεπιστημίου Πατρών, με τις ομάδες Robotics Club και Robots@MET, διοργανώνει Θερινό Σχολείο Ρομποτικής με θέμα “Σχεδιασμός, Κατασκευή και Προγραμματισμός Ρομπότ”, στις 18-22 Ιουλίου 2022 στο Τμ. Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Μηχανικών, με τη συνδιοργάνωση του Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών ΕΕΛΛΑΚ, τη συνεργασία του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, του Εργ. Τεχνικής Μηχανικής και Ταλαντώσεων του Πανεπιστημίου Πατρών και την υποστήριξη του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού ΠΕΚΕΣ Δυτ. Ελλάδας, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΠΔΕΔΕ Δυτ. Ελλάδας, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΔΔΕ Αχαΐας και το έργο Erasmus+ Choice - Policy Reform in STEM. Στο θερινό σχολείο μπορούν να συμμετέχουν, μετά από κλήρωση, μαθητές που έχουν ολοκληρώσει την A’ & B’ Λυκείου.

Ενημέρωση: 29-06-2022 16:25 | Περισσότερα...

Το eTwinning είναι η δημοφιλής  κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης, η οποία προσφέρει διαδικτυακές υπηρεσίες, συνεργασίες, σεμινάρια σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες σχολείων της Ευρώπης.

Ενημέρωση: 14-06-2022 19:11 | Περισσότερα...

Το πρόγραμμα ButterflyEffect θα λάβει χώρα μεταξύ 2021- 2023 με κύριο στόχο την εκπαίδευση εκπαιδευτικών και youthworkers γύρω από την ψηφιακή εκπαίδευση, την τέχνη και την δημιουργικότητα.

Ενημέρωση: 31-05-2022 09:04 | Περισσότερα...

Στις 2 και 3 Απριλίου, τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα – Λιναρδάτου διοργανώνουν, τη 12η διημερίδα με τίτλο «Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη», η οποία θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά για 2η συνεχή χρονιά και έχει ως αντικείμενο την εισαγωγή, χρήση και αξιοποίηση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Ενημέρωση: 30-03-2022 09:04 | Περισσότερα...

Τα MOOC είναι μαθήματα ειδικά σχεδιασμένα ώστε ο εκπαιδευόμενος να έχει πρόσβαση παντού και πάντα, αρκεί να υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο. Συνήθως είναι ανοικτά σε όλους χωρίς περιορισμούς συμμετοχής και προσφέρουν πλήρη εμπειρία μαθήματος ή ενημέρωσης πάνω σε ένα θέμα. Η αλήθεια είναι πως η πρόσφατη πανδημία αύξησε το ενδιαφέρον για παρακολούθηση τέτοιων διαδικτυακών μαθημάτων λόγω της ευελιξίας που προσφέρουν.

Ενημέρωση: 15-03-2022 16:06 | Περισσότερα...

Τα MOOC είναι μία διαδεδομένη μορφή κατάρτισης και επιμόρφωσης η οποία κερδίζει τον τελευταίο καιρό την προτίμηση μεγάλου κοινού αφού τους παρέχει την ελευθερία διαχείρισης της ύλης στον δικό τους χρόνο. Η Europeana, μια πλατφόρμα με εκατομμύρια αντικείμενα πολιτιστικής κληρονομιάς από χιλιάδες ιδρύματα εντός και εκτός Ευρώπης , παρέχει πολύγλωσσο περιεχόμενο στο οποίο οι εκπαιδευτικοί και οι εκπαιδευόμενοι/-νες μπορούν να έχουν ελεύθερη πρόσβαση για την υλοποίηση δραστηριοτήτων μικτής μάθησης. 

Ενημέρωση: 01-03-2022 12:51 | Περισσότερα...
 Σελ. 3 από 7: << < > >>