Πηγές: Σεμινάρια

 Σελ. 2 από 7: << < > >>

Τμ. Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Πατρών- 24-28 Ιουλίου 2023

Ενημέρωση: 27-06-2023 05:49 | Περισσότερα...

Στο πλαίσιο του έργου NEPHELE (A lightweight software stack and synergetic meta-orchestration framework for the next generation compute continuum), το Network Management and Optimal Design Laboratory (Netmode) του ΕΜΠ ως συντονιστής του έργου και σε συνεργασία με τo Eclipse Foundation και τον Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών – ΕΕΛΛΑΚ διοργανώνουν την Τρίτη 27 Ιουνίου 2023 στις 17:00 στο Αμφιθέατρο Πολυμέσων της Κεντρικής Βιβλιοθήκης του ΕΜΠ το εργαστήριο “An Introduction to Open Source Software” με κύριο ομιλητή τον Philippe Krief ( Research Relations Director – Eclipse Foundation).

Ενημέρωση: 13-06-2023 13:21 | Περισσότερα...

Η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας (www.epe.org.gr) ως φορέας που εκπροσωπεί το σύνολο των Πληροφορικών αποφοίτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη χώρα μας από το 2000, ξεκινάει έναν κύκλο ανοικτών διαδικτυακών μαθημάτων, με ελεύθερη συμμετοχή για όλους, χωρίς κόστος συμμετοχής. Σύμφωνα με το Καταστατικό της Ένωσης, ένας από τους βασικούς σκοπούς της λειτουργίας της είναι η προώθηση της γνώσης και χρήσης των πληροφορικών αγαθών από το κοινωνικό σύνολο και η εξάλειψη της τεχνοφοβίας και του “αναλφαβητισμού” στην Πληροφορική.

Ενημέρωση: 23-05-2023 08:59 | Περισσότερα...

Το eTwinning είναι η Κοινότητα για τα σχολεία στην Ευρώπη. Εκπαιδευτικοί από όλες τις χώρες που συμμετέχουν, μπορούν να εγγραφούν και να χρησιμοποιήσουν τα online εργαλεία του eTwinning για να συναντηθούν εικονικά, να ανταλλάξουν ιδέες και παραδείγματα πρακτικής, να συμμετάσχουν σε Ομάδες και να ενημερωθούν για εκπαιδευτικά σεμινάρια. 

Ενημέρωση: 07-03-2023 14:38 | Περισσότερα...

Τα συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης – Artificial Intelligence (AI) και οι τεχνολογίες της ήδη υπάρχουν μέσα σε καθημερινές μας δραστηριότητες και εργασίες. Μπορεί να τα χρησιμοποιούμε  αλλά ακόμα δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι έχει να μας προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη αλλά και ποιους κινδύνους έχει η αλόγιστη χρήση της. 

Ενημέρωση: 28-02-2023 21:00 | Περισσότερα...

Ένα μάθημα ασύγχρονης εκπαίδευσης, από την Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία, για τη γνωριμία των δασκάλων, κυρίως του Δημοτικού, με την υπαίθρια μάθηση στο πλαίσιο της σχολικής αυλής. Η σχολική αυλή, όσο περιορισμένης έκτασης κι αν είναι, αποτελεί έναν ιδανικό χώρο μετάδοσης της γνώσης για τον φυσικό κόσμο. Σκοπός του μαθήματος είναι να επηρεάσει το εκπαιδευτικό πλαίσιο προς όφελος της προστασίας της αστικής βιοποικιλότητας μέσω της δραστηριοποίησης, της εξερεύνησης και της παρατήρησης στον προαύλιο χώρο του σχολείου.

Ενημέρωση: 14-02-2023 09:17 | Περισσότερα...

Το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘Προς ένα νέο μοντέλο Επαγγελματικής Ανάπτυξης των Εκπαιδευτικών σε Δεξιότητες σχετιζόμενες με την Κλιματική Αλλαγή’ (‘Towards a new model of Teachers’ Professional Competence Development on Climate Change’ – με ακρωνύμιο ClimaTePD) απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και φοιτητές καθηγητικών σχολών με σκοπό να αναπτύξουν δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού και διδασκαλίας της κλιματικής αλλαγής και να εμπνεύσουν τους μαθητές τους να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με την παγκόσμια απειλή της κλιματικής αλλαγής.

Ενημέρωση: 30-01-2023 16:49 | Περισσότερα...

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής συμμετέχει ως Συντονιστής στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ KA2 με τίτλο: “Αναβάθμιση των εκπαιδευτικών για την αποτελεσματική υποστήριξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης” (Upskilling ofsChoolsteachers to effectively support ONliNE EduCaTion” με ακρωνύμιο “CONNECT”) - GRANT AGREEMENT 2020- 1-ELo-KA226-SCH-094578. Πρόκειται για σύμπραξη φορέων από την Ελλάδα, την Ιταλία και την Κύπρο : ΠΔΕ Αττικής,  Computer Technology Institute and PressDiophantus”, Institute for Educational Technology (CNR-ITD), University of Cyprus (CY), με κοινό σκοπό την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων (skills) των εκπαιδευτικών, την εξοικείωση τους με καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές, όπως η μικτή μάθηση (blended learning) και η ανεστραμμένη τάξη (flipped classroom), τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και την ενίσχυση της ενεργητικής μάθησης των εκπαιδευομένων.

Ενημέρωση: 15-12-2022 09:13 | Περισσότερα...

Η ψηφιακή εκπαίδευση στην εποχή μας εκτός από αναγκαιότητα λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων αποτελεί και μία νέα πραγματικότητα που ήρθε στο προσκήνιο λόγω της πανδημίας και των περιορισμών που επέφερε. Στόχος της ψηφιακής εκπαίδευσης είναι η ανάπτυξη ψηφιακών ικανοτήτων μαθητών και εκπαιδευτικών και παράλληλα η ενσωμάτωση και η χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική και μαθησιακή λειτουργία.

Ενημέρωση: 11-10-2022 08:18 | Περισσότερα...

Η πανδημία της COVID-19 αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση που κλήθηκε να  αντιμετωπίσει η παγκόσμια κοινότητα. Η εμπειρία αυτή κατέδειξε πόσο σημαντική είναι η πληροφόρηση σε θέματα υγείας αλλά και η κατανόηση χρήσης ψηφιακού περιεχομένου τόσο για αναζήτηση πληροφοριών όσο και για τη διασταύρωσή τους.

Ενημέρωση: 13-09-2022 22:44 | Περισσότερα...

Ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) σε συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση διοργανώνουν τα παρακάτω εξ αποστάσεως σεμινάρια:

  1. Αξιοποίηση εκπαιδευτικής ρομποτικής ανοιχτών τεχνολογιών στο Νηπιαγωγείο και στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού
  2. Αξιοποίηση εκπαιδευτικής ρομποτικής ανοιχτών τεχνολογιών στις μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού και στο Γυμνάσιο
  3. Αξιοποίηση εκπαιδευτικής ρομποτικής ανοιχτών τεχνολογιών στο Λύκειο και το ΕΠΑΛ
  4. Εκτύπωση και συναρμολόγηση του FOSSBOT
Ενημέρωση: 13-07-2022 20:21 | Περισσότερα...

Η αμεσότητα και η διαδραστικότητα της δημιουργίας και της παραγωγής του κινούμενου σχεδίου - animation το καθιστά ένα σημαντικό εκπαιδευτικό εργαλείο που έχει τη δύναμη να περάσει μηνύματα αλλά και νοήματα τόσο σε μικρές ηλικίες όσο και σε μεγαλύτερες. Η αφήγηση ιστοριών όταν αυτή υποστηρίζεται από οπτικοακουστικό υλικό είναι μία δημιουργική διαδικασία που ενεργοποιεί το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων. 

Ενημέρωση: 05-07-2022 10:31 | Περισσότερα...

Η ερευνητική Ομάδα Ρομποτικής, του Πανεπιστημίου Πατρών, με τις ομάδες Robotics Club και Robots@MET, διοργανώνει Θερινό Σχολείο Ρομποτικής με θέμα “Σχεδιασμός, Κατασκευή και Προγραμματισμός Ρομπότ”, στις 18-22 Ιουλίου 2022 στο Τμ. Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Μηχανικών, με τη συνδιοργάνωση του Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών ΕΕΛΛΑΚ, τη συνεργασία του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, του Εργ. Τεχνικής Μηχανικής και Ταλαντώσεων του Πανεπιστημίου Πατρών και την υποστήριξη του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού ΠΕΚΕΣ Δυτ. Ελλάδας, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΠΔΕΔΕ Δυτ. Ελλάδας, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΔΔΕ Αχαΐας και το έργο Erasmus+ Choice - Policy Reform in STEM. Στο θερινό σχολείο μπορούν να συμμετέχουν, μετά από κλήρωση, μαθητές που έχουν ολοκληρώσει την A’ & B’ Λυκείου.

Ενημέρωση: 29-06-2022 16:25 | Περισσότερα...
 Σελ. 2 από 7: << < > >>