Πηγές: Άρθρα

 Σελ. 25 από 50: << < > >>

Μερικές φορές, βλέπουμε τόσες πολλές φορές κάποια πράγματα που γίνονται δεύτερη φύση μας. Ο εγκέφαλός μας ερμηνεύει αυτό που βλέπουμε χωρίς επιπλέον σκέψη. Κάτι τέτοιο συμβαίνει τις περισσότερες φορές με τα σύμβολα των υπολογιστών.

Ενημέρωση: 13-12-2013 09:35 | Περισσότερα...

Καθημερινά βλέπουμε παραδείγματα λάθους χρήσης των social media από τα παιδιά. Το να τραβούν φωτογραφίες σε κηδείες ή το να επιδεικνύουν τις ικανότητές τους στην κατανάλωση αλκοόλ σίγουρα κάνει γονείς και εκπαιδευτικούς να αναρωτιούνται αν είναι δουλειά του σχολείου να διδάσκει σε αυτά τα παιδιά τους «κανόνες ευγένειας» των social media.

Ενημέρωση: 09-12-2013 08:36 (Δημιουργία: 08-12-2013 09:57) | Περισσότερα...

Παρατηρείται συχνά το φαινόμενο να επενδύονται μεγάλα ποσά στην εκπαίδευση και σε τεχνολογικό εξοπλισμό που όμως τελικά δεν μποορύν να χρησιμοποιηθούν έμπρακτα στην εκπαιδευτική πράξη.

Ενημέρωση: 04-12-2013 15:12 | Περισσότερα...

Πριν από μερικές εβδομάδες, η εταιρεία Common Sense Media έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα έρευνας σχετικά με τη χρήση των μέσων μαζικής ενημέρωσης από παιδιά 8 ετών και κάτω. Αυτή ήταν η δεύτερη έρευνα που αποσκοπεί στο να τεκμηριώσει τη συμπεριφορά παιδιών στη χρήση των μέσων. Η πρώτη διεξήχθη πριν από δύο χρόνια. Ενώ αυτές οι πληροφορίες θα ήταν σαφώς ενδιαφέρουσες από μόνες της, είναι ακόμα πιο ενδιαφέρουσα η σύγκριση με τα δεδομένα δύο χρόνων πριν.

Ενημέρωση: 08-11-2013 09:45 | Περισσότερα...

Το μοντέλο της υβριδικής μάθησης είναι μία πλέον συνηθισμένη λέξη στην εποχή μας. Διαδικτυακά μαθήματα, εξ 'αποστάσεως εκπαίδευση, διαδικτυακές τάξεις όλα αυτά αποτελούν μία εικόνα της υβριδικής μάθησης.

Ενημέρωση: 06-11-2013 10:21 | Περισσότερα...

Η γενιά των Digital Natives είναι τα παιδιά στην ηλικία των 15-24 ετών που έχουν τουλάχιστον 5 χρόνια εμπειρία στην χρήση του διαδικτύου. Σε ποια χώρα του κόσμου όμως ζουν τα περισσότερα παιδιά με αυτά τα χαρακτηριστικά; Το 5.2 % των νέων του κόσμου είναι digital natives και στην επόμενη πενταετία οι ειδικοί αναμένουν ότι αυτός ο αριθμός θα διπλασιαστεί.

Ενημέρωση: 28-10-2013 08:37 (Δημιουργία: 27-10-2013 08:34) | Περισσότερα...

Οι ασκήσεις που βάζουν οι δάσκαλοι για το σπίτι είναι ένα θέμα που απασχολεί πολύ τους ίδιους αλλά και τους γονείς. Πώς μπορούν να τις κάνουν πραγματικά χρήσιμες για τα παιδιά χωρίς να τους γίνονται φόρτωμα και κάτεργο; Βοηθούν τελικά στη διαδικασία της μάθησης ή είναι απλά ένα κατάλοιπο από εκπαιδευτικές θεωρίες του παρελθόντος;

Ενημέρωση: 21-10-2013 08:25 (Δημιουργία: 20-10-2013 14:15) | Περισσότερα...

Σε μια εποχή αφθονίας πληροφοριών η αποτελεσματική αναζήτηση είναι μία από τις πιο σημαντικές δεξιότητες που οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δεν διδάσκουν στους μαθητές τους. Υποθέτουν ότι οι μαθητές γνωρίζουν πώς να αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο έχοντας κριτική σκέψη για το τι είναι ωφέλιμο και τι όχι.

Ενημέρωση: 18-10-2013 09:39 | Περισσότερα...

Όσο περνάνε τα χρόνια γίνεται όλο και πιο φανερό ότι η διδασκαλία είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της εκπαίδευσης και της μάθησης. Μπορεί η τεχνολογία να προχωρά γοργά και να κυριαρχεί η μάθηση που συνδυάζει το online και το offline, αλλά ο δάσκαλος παραμένει πάντα εκεί για να διατηρεί την ισορροπία και για να δίνει σε κάθε μαθητή αυτό που του χρειάζεται.

Ενημέρωση: 14-10-2013 08:17 (Δημιουργία: 13-10-2013 11:52) | Περισσότερα...

Η χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση δεν είναι μόνο για τους μεγαλύτερους μαθητές. Πολλά μικρά παιδιά είναι ήδη σε θέση να χρησιμοποιούν την τεχνολογία που έχουν στη διάθεσή τους και εξαιτίας αυτού καλούνται μάλιστα“Generation C”, δηλαδή δικτυωμένη γενιά.

Ενημέρωση: 11-10-2013 10:02 (Δημιουργία: 10-10-2013 23:07) | Περισσότερα...

Με την γιγάντωση του διαδικτύου και την όλο και αυξανόμενη χρήση του από τα παιδιά, οι γονείς ξεκίνησαν να αισθάνονται ότι δεν είναι σε θέση να ελέγξουν τις πληροφορίες που λαμβάνει το παιδί τους. Στην αρχή υπήρξαν ειδικά φίλτρα και ρυθμίσεις, αλλά τα παιδιά πάντα έβρισκαν τρόπους να τα ξεπερνούν.

Ενημέρωση: 07-10-2013 08:23 (Δημιουργία: 06-10-2013 13:37) | Περισσότερα...
Ο Marc Prensky είναι διεθνώς αναγνωρισμένος συγγραφέας, σύμβουλος και εκπαιδευτικός σχεδιαστής στους τομείς της εκπαίδευσης και της μάθησης. Είναι από τους πρωτοπόρους στον τομέα της χρήσης ψηφιακών παιχνιδιών για τη μάθηση αλλά και γενικότερα της έννοιας του ψηφιακού μαθητή, του οποίου τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του καθημερινού περιβάλλοντός του αλλά και οι δεξιότητες του δεν βρίσκουν συνέχεια στο σχολικό του περιβάλλον και τη σχολική του ζωή.
Ενημέρωση: 02-10-2013 15:31 | Περισσότερα...

Τι είναι το Διάβασμα Μίσους (Hate-Reading) στα social media και γιατί είμαστε εθισμένοι σε αυτή τη συνήθεια;

Ενημέρωση: 27-09-2013 08:38 | Περισσότερα...
 Σελ. 25 από 50: << < > >>