Ο ψηφιακός μαθητής στον 21ο αιώνα
Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com
Το άρθρο του Marc Prensky που δημοσιεύτηκε στον εκπαιδευτικό ιστοχώρο Edutopia

Ειναι γεγονός πως οι νέοι αλλά κι οι μικρότεροι μαθητές έχουν μία ψηφιακή κατάρτιση και ευχέρεια η οποία αντιμετωπίζεται επιφυλαχτικά από το εκπαιδευτικό σύτημα ή τουλάχιστον αντιμετωπίζετα ως κάτι μη μαθησιακό και εξωσχολικό που δεν μπορεί να επιφέρει θετικά αποτελέσματα στη μαθησιακή διαδικασία.
Πολλοί μαθητές αισθάνονται το αίσθημα της απογοήτευσης ή του αποκλεισμού και σίγουρα δεν ρωτούνται για τις εμπειρίες ή τις γνώσεις τους.
Αυτό είναι που τονίζει ο ίδιος μέσα απότο άρθρο του, αυτό που ο ίδιος εφαρμόζει είναι να συνομιλεί, να επικοινωνεί με τους μαθητές αλλά και να αποζητά τη συμμετοχή τους σε επίσημα panel συζητήσεων για εκπαιδευτικά ζητήματα που τους αφορούν άμεσα.
Ενημέρωση: 02-10-2013 15:31 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα