Πηγές: Ιστοχώροι

 Σελ. 13 από 19: << < > >>

Πολλές φορές πολλοί εκπαιδευτικοί θέλουν να χρησιμοποιήσουν κάποιο ψηφιακό παιχνίδι στην σχολική αίθουσα ή σε συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο αλλά δεν ξέρουν τον τρόπο ή ποιο είναι το κατάλληλο παιχνίδι για το σκοπό αυτό.

Ενημέρωση: 05-06-2012 10:31 (Δημιουργία: 03-06-2012 19:54) | Περισσότερα...
Στο άκουσμα της λέξης βίντεο ή παρακολούθησης εκπομπής οι περισσότεροι από εμάς προϋποθέτουμε πως αφορά τη διασκέδαση, την ενημέρωση αλλά και την πληροφόρηση γύρω από ένα θέμα. Ως εκπαιδευτικό εργαλείο ακόμα θεωρείται ως ένα ακόμα εποτπικό μέσο χωρίς ακόμα την ενεργή συμμετοχή τόσο εκπαιδευτικών όσο και εκπαιδευόμενων.
Ενημέρωση: 21-05-2012 10:02 (Δημιουργία: 20-05-2012 20:11) | Περισσότερα...
Οι ιστορίες που μας προτρέπουν να συμμετάσχουμε πάντα κερδίζουν το ενδιαφέερον μας. Η σελίδα Draw a stickman καλεί το χρήστη να ζωγραφίσει κομμάτια της ιστορίας που εξελίσσεται μόνο αν συμμετέχουμε.
Ενημέρωση: 18-05-2012 13:19 | Περισσότερα...

Ένα σχολείο όπου οι μαθητές παίζουν και παράγουν τα δικά τους ψηφιακά παιχνίδια με την προτροπή των δασκάλων, αφού πρόκειται για βασικό μάθημα. Η δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών εντάσσεται στο αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου Quest to Learn, που λειτουργεί από το 2009 στη Νέα Υόρκη και δέχεται παιδιά από 12 έως 15 ετών.

Ενημέρωση: 17-05-2012 14:36 | Περισσότερα...
Μία νέα ιστοσελίδα δημιουργήθηκε σε συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, καθώς και της ελληνικής κυβέρνησης για τη Δια Βίου Μάθηση και την Επαγγελματική Κατάρτιση με στόχο την ενίσχυση της απασχόλησης.
Ενημέρωση: 08-05-2012 10:36 | Περισσότερα...

Μπορεί τα κοινωνικά μέσα να προσφέρουν ευκαιρίες για καλύτερη εκπαίδευση, καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση ή καλύτερη επικοινωνία αλλά μπορούν πολύ απλά να προσφέρουν και διασκέδαση!

Ενημέρωση: 12-04-2012 07:22 (Δημιουργία: 11-04-2012 14:08) | Περισσότερα...

Η τέχνη είναι στα χέρια μας στο google art project. Καλλιτεχνικές αναζητήσεις με στόχο, και περιεχόμενο τα μουσεία όλου του κόσμου.

Ενημέρωση: 09-04-2012 14:52 | Περισσότερα...

Οι συνεργατικές εφαρμογές αλλά και τα συλλογικά δίκτυα και παιχνίδια σοβαρού εκπαιδευτικού σκοπού συνήθως αφορούν "κλασικά" γνωστικά αντικείμενα όπως μαθητικά ή φυσικές επιστημές. Ωστόσο, με την ανάπτυξη της τεχνολογίας αλλά και την εξάπλωση του Ιστού 2ης γενιάς όλο και περισσότερες νέες εκπαιδευτικές εφαρμογές, δίκτυα και παιχνίδια για όλα τα θέματα κάνουν την εμφάνισή τους.

Ενημέρωση: 02-04-2012 07:31 | Περισσότερα...

Τα social media εδώ και πάρα πολύ καρό δεν περιορίζονται μόνο στους ενήλικες, καθώς εκτιμάται ότι το 70% των Αμερικανών εφήβων (ηλικίας 12-17) αλληλεπιδρούν μεταξύ τους μέσω των κοινωνικών δικτύων. Το Radiowaves ανήκει στην κατηγορία αυτών που αποκαλούμε «παιδικό facebook».

Ενημέρωση: 23-03-2012 08:37 | Περισσότερα...

Πολλοί γονείς βρίσκονται αντιμέτωποι με το δίλημμα για το αν πρέπει να επιτρέψουν σε παιδιά πρώτης ηλικίας να αποκτήσουν δικό τους λογαριασμό σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο. Ο βασικός λόγος είναι η ασφάλεια αλλά και το γεγονός πως δεν μπορούν να ελέγχουν και τους διαδικτυακούς φίλους των παιδιών.

Ενημέρωση: 19-03-2012 08:15 (Δημιουργία: 18-03-2012 19:11) | Περισσότερα...

Το eChalk είναι ένα κοινωνικό δίκτυο που φιλοδοξεί να γίνει ένα πρωτοπόρο σύστημα διαχείρισης μάθησης, συγκεντρώνοντας πάνω του τις δημοφιλέστερες εφαρμογές του web 2.0. και προσφέροντάς τις στα σχολεία.

Ενημέρωση: 16-03-2012 08:47 | Περισσότερα...
Πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν έμπρακτα τα συλλογικά μέσα από τους ίδους τους μαθητές για να συζητήσουν αλλά και να συνεργαστούν πάνω σε θέματα που τους αφορούν και τους προβληματίζουν;
Ενημέρωση: 08-03-2012 13:45 | Περισσότερα...

Πολλές επαγγελματικές συμφωνίες κλείνονται κατά τη διάρκεια γευμάτων! Πολλές σοβαρές προτάσεις γίνονται πάνω από ένα πιάτο γεμάτο με φαγητό! Τι πιο φυσικό λοιπόν από το να δημιουργηθεί ένα κοινωνικό δίκτυο για...να κανονίζουμε επαγγελματικά (και μη) γεύματα!

Ενημέρωση: 07-03-2012 08:54 (Δημιουργία: 06-03-2012 17:18) | Περισσότερα...
 Σελ. 13 από 19: << < > >>