Πηγές: Ιστοχώροι

 Σελ. 12 από 19: << < > >>

Ο πληροφοριακός γραμματισμός είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης, εξοικειώνοντας μαθητές και εκπαιδευτικούς με τις σύγχρονες απαιτήσεις και εξελίξεις της κοινωνίας.

Ενημέρωση: 19-09-2012 07:17 (Δημιουργία: 18-09-2012 21:20) | Περισσότερα...

Η επαυξημένη ή ενισχυμένη πραγματικότητα (augmenter reality) χρησιμοποιείται σε πολλά πεδία, οπότε ήταν θέμα χρόνου να έρθει και στον χώρο της εκπαίδευσης. Η διαδραστικότητα, που είναι ένα από τα χαρακτηριστικά της, είναι κύριο ζητούμενο των εκπαιδευτικών για τις εφαρμογές που χρησιμοποιούν.

Ενημέρωση: 18-09-2012 08:17 (Δημιουργία: 17-09-2012 21:01) | Περισσότερα...

Πολλοί από τους χρήστες των δημοφιλών κοινωνικών δικτύων έχουν προσθέσει στον κύκλο τους παραπάνω άτομα από όσα ήθελαν αρχικά, για διάφορους λόγους. Αυτό έχει ως συνέπεια να χάνονται τα νέα που πραγματικά τους ενδιαφέρουν από τους κοντινούς φίλους τους αλλά και τα άτομα του οικογενειακού τους κύκλου.

Ενημέρωση: 11-09-2012 08:16 (Δημιουργία: 10-09-2012 16:04) | Περισσότερα...

Η ταχύτητα με την οποία δημιουργούνται νέα κοινωνικά δίκτυα και μάλιστα εστιασμένα σε διάφορους τομείς είναι πλέον πολύ μεγάλη και χρειάζεται προσπάθεια για να παρακολουθεί κανείς τις εξελίξεις.

Ενημέρωση: 04-09-2012 08:26 (Δημιουργία: 03-09-2012 16:30) | Περισσότερα...

Πολλές πλέον διαδικτυακές εφαρμογές έχουν σαφή εκπαιδευτικό προσανατολισμό εξ αρχής. Με τον τρόπο αυτό εκπαιδευτικοί αλλά και μαθητές έχουν στη διάθεσή τους νέα εργαλεία και μέσα για εμπλουτισμό του μαθήματος.

Ενημέρωση: 23-08-2012 11:16 (Δημιουργία: 22-08-2012 20:53) | Περισσότερα...
Με τον όρο συλλογικά μέσα και εργαλεία δεν εννοούμε μόνο τα εργαλεία που έχουν σχεδιαστεί για εκπαιδευτικούς, ενημερωτικούς ή άλλους σκοπούς, αλλά και τα συλλογικά παιχνίδια που κυρίως αποσκοπούν στη διασκέδαση.
Ενημέρωση: 07-08-2012 01:02 | Περισσότερα...
Η ψηφιακή αφήγηση είναι μία διαδεδομένη και ιδιαίτερα αγαπητή εκπαιδευτική δραστηριότητα τόσο για τους μαθητές που διασκεδάζουν και μαθαίνουν με το να δημιουργούν τις δικές τους ιστορίες όσο και για τους εκπαιδευτικούς.
Ενημέρωση: 30-07-2012 12:05 | Περισσότερα...

Σε προηγούμενο άρθρο μας αναφερθήκαμε στις δυνατότητες της πλατφόρμας scoop it και βέβαια στη θεματική κατηγοριοποίηση των διαδικτυακών θεμάτων που επισκέπτεται κάποιος χρήστης δημιουργώντας με τη χρήση αυτού του εργαλείου ένα διαδικτυακό περιοδικό.

Ενημέρωση: 23-07-2012 12:23 | Περισσότερα...

Εδώ και καιρό έχουν κάνει την εμφανισή τους διάφορα ενδιαφέροντα Scoop σε σχέση με την εκπαίδευση, τις νέες τεχνολογίες, την πληροφορική, τα οποία προσφέρουν μια συνολική αρθογραφία και δημοσιεύματα σχετικά με τα παραπάνω θέματα.

Ενημέρωση: 19-07-2012 13:07 | Περισσότερα...

Δύο τάξεις από διαφορετικές χώρες, θα βοηθήσουν με τη διαδικτυακή συνεργασία τους ένα γλυκύτατο ρομπότ να επιστρέψει στον πλανήτη του.  Βέβαια πρώτα πρέπει να τον ξεναγήσουν όσο καλύτερα γίνεται στο δικό μας πλανήτη.

Ενημέρωση: 16-07-2012 14:12 | Περισσότερα...
Οι περισσότερες ενστάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας για τη χρήση γνωστών κοινωνικών εργαλείων ή δικτύων σχετίζονται κυρίως με την ασφάλεια αλλά και με τη μαζική και ελεύθερη χρήση από όλους των δικτύων αυτών.
Ενημέρωση: 26-06-2012 12:32 | Περισσότερα...

Τα κοινωνικά δίκτυα που είναι προορισμένα για παιδιά όλο και πληθαίνουν προκαλώντας ανάμεικτα συναισθήματα. Σίγουρα ένα κοινωνικό δίκτυο ειδικά για παιδιά είναι καλύτερο από το facebook και τους λογαριασμούς με τα ψεύτικα στοιχεία αλλά γιατί πρέπει οπωσδήποτε τα παιδιά να είναι συνδεδεμένα;

Ενημέρωση: 26-06-2012 08:05 (Δημιουργία: 25-06-2012 19:04) | Περισσότερα...
Η εξοικειωση των μαθητών με τα νέα μέσα, η εμπλοκκή τους, αλλά και η απόκτηση γνώσεων δημιουργίας περιεχομένου δεν περιορίζεται μόνο στην εξοικείωση με τα κοινωνικά δίκτυα και τα εργαλεία του διαδικτύου. Επεκτείνεται και στη "νέα τηλεοπτική" πραγματικότητα όπου γνωστά κανάλια διαθέτουν ενεργό τηλεοπτικό ρόλο και μέσω της ιστοσελίδας τους.
Ενημέρωση: 25-06-2012 11:51 | Περισσότερα...
 Σελ. 12 από 19: << < > >>