Πηγές: Εργαλεία

 Σελ. 22 από 26: << < > >>
Είναι πλέον πραγματικότητα πως όλοι σχεδόν έχουμε επιλέξει και χρησιμοποιούμε κάποιο από τα κοινωνικά δίκτυα ή τα συλλογικά εργαλεία περισσότερο από τα άλλα ως τρόπο επικοινωνίας, διασκέδασης ή καταγραφής των γεγονότων της καθημερινότητάς μας.
Ενημέρωση: 30-03-2012 06:42 (Δημιουργία: 29-03-2012 22:52) | Περισσότερα...

Αν σκεφτούμε τα μαθητικά και φοιτητικά μας χρόνια πολλοί θα θυμηθούμε τις φορές που ζητήθηκε η συμμετοχή μας καθώς και τη συχνότητα του δισταγμού μας να εκφράσουμε τις απόψεις μας και τις απορίες μας.

Ενημέρωση: 22-03-2012 07:32 (Δημιουργία: 21-03-2012 21:33) | Περισσότερα...

Οι λίστες με τα «πιο χρήσιμα εργαλεία» για διάφορες περιπτώσεις είναι πολύ δημοφιλείς γιατί έχουν μεγάλη χρησιμότητα. Η σημερινή λίστα περιλαμβάνει 50 εργαλεία, κυρίως δωρεάν, κατάλληλα για όσους χρησιμοποιούν τα συλλογικά μέσα.

Ενημέρωση: 20-03-2012 07:19 (Δημιουργία: 19-03-2012 22:33) | Περισσότερα...
Έχει παρατηρηθεί παό τους περισσότερους από εμάς πως πολλά άρθρα συνοδεύονται με τα λεγόμενα "Infographics" προκειμένου να οπτικοποιήσουν τα αριθμητικά δεδομένα που παρουσιάζουν. Πολλές φορές τα ίδια τα "Infographics" αποτελούν από μόνα τους άρθρα προς συζήτηση.
Ενημέρωση: 15-03-2012 10:47 | Περισσότερα...

Η αφήγηση είναι μια δραστηριότητα έμφυτη, αναγκαία και παρούσα σε όλες τις ιστορικές στιγμές του ανθρώπου. Όλοι έχουμε αισθανθεί κατά καιρούς την ανάγκη να εξιστορήσουμε με λέξεις, εικόνες, βίντεο τη δική μας ιστορία ή τη δική μας άποψη σε κάποιο γεγονός.

Ενημέρωση: 13-03-2012 08:56 (Δημιουργία: 12-03-2012 23:46) | Περισσότερα...

Με υπέροχα κινηματογραφικά εφέ ένα νέο εργαλείο ήρθε για να προκαλέσει τη δημιουργικότητά μας στον τρόπο που χρησιμοποιούμε τις παρουσιάσεις.

Ενημέρωση: 09-03-2012 07:10 (Δημιουργία: 08-03-2012 21:13) | Περισσότερα...

Η εμφάνιση νέων εργαλείων για την τάξη, τους δασκάλους αλλά και τους μαθητές γίνεται με τόσο γοργούς ρυθμούς που κάποιος πρέπει να είναι συνέχεια συνδεδεμένος για να τα παρακολουθεί και να μην τα χάνει.

Ενημέρωση: 06-03-2012 08:55 (Δημιουργία: 05-03-2012 20:57) | Περισσότερα...

Η δημιουργία ενός ιστολογίου και η διατήρησή του είναι τόσο εύκολη που ακόμα και παιδάκια κάτω των 10 ετών μπορούν να το κάνουν μόνα τους. Οι δάσκαλοι λοιπόν αποκτούν ακόμα ένα πολύτιμο εργαλείο για να ωθήσουν τα παιδιά στο γράψιμο!

Ενημέρωση: 23-02-2012 09:08 (Δημιουργία: 22-02-2012 19:40) | Περισσότερα...

Οι νέες και ολοένα πρωτότυπες εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα και γενικότερα κινητές συσκευές πολλαπλασιάζονται συνεχώς. Σταδικά, όλες περίπου οι γνωστές εφαρμογές των κοινωνικών δικτύων όπως τις ξέρουμε ή σχεδιάζονται εξαρχής για κινητές συσκευές ή διατίθενται και σε android.

Ενημέρωση: 23-02-2012 00:12 | Περισσότερα...

Παρά το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook αυστηρά ως ένα τρόπο για να κρατήσουν επαφή με συγγενείς και φίλους, πολλοί προγραμματιστές έχουν αρχίσει να επωφελούνται από τις κοινότητες του προσαρμόζοντας το δημοφιλές δίκτυο στο περιβάλλον της τάξης.

Ενημέρωση: 03-02-2012 08:53 | Περισσότερα...

Τα βίντεο-παιχνίδια δεν είναι κάποια νέα τεχνολογία που εμφανίστηκε πρόσφατα. Αντιθέτως υπάρχουν πολλά χρόνια, εξελίσσονται και γίνονται αντικείμενο πολλών συζητήσεων και διαφωνιών σχετικά με το κατά πόσο βοηθούν την εκπαιδευτική διαδικασία και μπορούν να ενταχθούν μέσα στις σχολικές τάξεις.

Ενημέρωση: 25-01-2012 14:31 (Δημιουργία: 24-01-2012 21:04) | Περισσότερα...

Οι εκδηλώσεις της Apple πάντα συγκεντρώνουν τα φώτα της δημοσιότητας και το θαυμασμό του κοινού, ειδικά των φανατικών χρηστών των προϊόντων της. Στην τελευταία εκδήλωση το ενδιαφέρον μεγάλωσε καθώς η εκπαίδευση Νέο παράθυρο είχε πρωταγωνιστικό ρόλο, μεγαλώνοντας έτσι το εύρος των ενδιαφερομένων.

Ενημέρωση: 23-01-2012 08:57 (Δημιουργία: 21-01-2012 22:14) | Περισσότερα...
Τα συλλογικά εργαλεία που υπάρχουν στη διάθεση μας είναι πάρα πολλά αλλά και διαφορετικά μεταξύ τους ακόμα και όταν μοιάζει ότι παρέχουν τις ίδιες εφαρμογές. Με τη συνεχή χρήση και εξέλιξή τους αναπτύχθηκαν και νέα με πιο εξειδικευμένες εφαρμογές και στόχους.
Ενημέρωση: 18-01-2012 10:38 | Περισσότερα...
 Σελ. 22 από 26: << < > >>