Πως το Nearpod άλλαξε ένα σχολείο
Ο καλύτερος τρόπος να ισχυροποιήσεις την αντίληψη πως τα συλλογικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και γενικότερα η τεχνολογία και έχει θέση μέσα στον αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών κάθε βαθμίδα αλλά και έχει πολλα να προσφέρε αποτελούν οι μαρτυρίες των ίδιων των εκπαιδευτικών.
Ειδικότερα, στο άρθρο που ακολουθεί ο Bryan Miller αναφέρεται σε όλους τους διαφορετικούς τρόπους που το σχολείο του στη Φόριντα των Η.Π.Α. χρησιμοποιήσει τη γνωστή εφαρμογή nearpod που έχει σχεδιαστεί για τα Ipad.
Όλα ξεκίνησαν όταν ένας από τους συνδημιουργούς της συγκεκριμένης εφαρμογής επισκέφθηκε το σχολείο προκειμένου να δείξει και να δοκιμάσει την τότε νέα εφαρμογή για Ipad.
Με το Nearpod οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δημιουργήσουν ψηφιακά, διαδραστικά μαθήματα στα οποία συμμετέχουν και αξιολογούνται οι μαθητές τους. Οι μαθητές μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν το μάθημα με τη χρήση κινητών συσκευών, (iPad, iPod touch), χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική τους παρουσία στη σχολική αίθουσα και βέβαια αν δεν πρόκειται για μαθήματα μποορύν να διαμοιραστούν αρχεία, παρουσιάσεις ή άλλα πολυμεσικα αρχεία.
Τον τρόπο που χρησιμοποίησηαν στο σχολείο Rine Crest περιγράφει και ο Bryan Miller καθώς και τον τρόπο με τον οποίο η εφαρμογή αυτή άλλαξε τον τρόπο διδασκαλίας, επικοινωνίας αλλά και σχεδιασμό τνω μαθημάτων.