Δημιουργώντας κουίζ και παιχνίδια
Η χρήση της τεχνολογίας και των μέσων της στην εκπαίδευση για μεγάλη μερίδα εκπαιδευτικών σημαίνει δημιουργία και πρόκληση για ενεργή εμπλοκή των μαθητών σε διαδικασίες σκέψης και κριτικής διάθεσης.
Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται είναι φυσικό και οι ανάγκες των εκπαιδευτικών να εμπλουτίζονται και να αποζητούν εργαλεία που καλλιεργούν την κριτική σκέψη των μαθητών τους. Στο σημερινό άρθρο του ο Richard Byrne και ο δημοφιλής ιστοτοπός του Free Technology for Teachers αφιερώνεται σε 7 βασικέ και εύκολα εργαλεία που επιτρέπουν σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να δημιουργήσουν κουϊζ και παιχνίδια. Το βασικότερο στοιχείο αυτών των επτά εργαλείων είναι πως παρέχουν τη δυνατότητα να γράψει ο χρήστης μία κριτική για τα παιχνίδια αυτά. Έτσι επιλέγοντας κάποια από αυτά οι χρήστες δημιουργούν παιχνίδια θησαυρού με QR codes, εκπαιδευτικά παιχνίδια, κουϊζ ενώ συγχρόνως εμπλέκονται ενεργά στην ανατροφοδότηση και κριτική αυτών των παιχνιδιών.