Κινητές συσκευές και πεποιθήσεις γονέων


Κατηγορία: Έρευνες
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com


Η χρήση του υπολογιστή αρχίζει να θεωρείται πλέον κάτι συνηθισμένο και ένα αναπόσπαστο κομμάτι της σχολικής εκπαίδευσης και της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Πλέον οι περισσότερες τάξεις και σχολεία διαθέτουν υπολογιστή ή εργαστήριο υπολογιστών, τηλεόραση και κάποια σχολεία διαδραστικούς πίνακες και ίσως και κινητές συσκευές μάθησης.


Οι κινητές συσκευές μάθησης και η χρήση και ενσωμάτωση στον χώρο της εκπαίδευσης έχει δημιουργήσει και μία ολόκληρη μαθησιακή τάση που ονομάζεται mobile learning. Μάλιστα άτυπα η μάθηση αυτή θεωρείται πως υπάρχει από τα πρώτα χρόνια του παιδιού ως βίωμα λόγω της οπτικής εικόνας της χρήσης της πιο συνηθισμένης κινητής συσκευής από τους γονείς που είναι το κινητό. Όμως τι πραγματικά πιστεύουν οι γονείς για τη χρήση κινητών συσκευών από τα παιδιά στα σχολεία αποτυπώνεται στο Infographic που ακολουθεί. Από ότι φαίνεται παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας σε μεγάλο ποσοστό χρησιμοποιούν κινητές συσκευές καθημερινά για εκπαιδευτικούς σκοπούς και οι περισσότεροι γονείς μάλιστα παραδέχονται πως οι περισσότερες εφαρμογές που κατεβάζουν στις κινητές συσκευές του προορίζονται για χρήση από τα παιδιά τους. έτσι, λοιπόν, φαίνονται εξοικειωμένοι και με τη χρήση των συσκευών αυτών στη σχολική αίθουσα. Σημαντικό είναι πως οι περισσότεροι μαθητές πιστεύουν σε ποσοστό 90% πιστεόυν ότι με τη χρήση των συσκευών μελετούν πιο αποδοτικά, ενώ παράλληλα μέσω των εφαρμογών εμπλουτίζουν το λεξιλόγιο τους από πολύ μικ΄ρη ηλικία. Βέβαια στον αντίποδα αυτών των θετικών παρατηρήσεων έρχεται η μείωση της κίνησης και της φυσικής άσκησης καθώς και της λεπτής κινητικότητας.



Ενημέρωση: 03-04-2013 09:08 (Δημιουργία: 02-04-2013 22:50) | Αρχείο Κατηγορίας Έρευνες