Οι μαθητές χρησιμοποιούν τελικά τα συλλογικά δίκτυα;


Κατηγορία: Έρευνες
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com


Οι έφηβοι που αποτελούν και το μεγαλύτερο κομμάτι της μαθητικής κοινότητας χαρακτηρίζονται ως μη ψηφιακοί ιθαγενείς αφού από τη στιγμή της γέννησής τους χρησιμοποιούν αλλά και παρατηρούν τα τεχνολογικά επιτεύγματα της εποχής τους ως απλά καθημερινά εργαλεία.


Έτσι, ενώ γονείς και εκπαιδευτικοί διερευνούν τρόπους ενσωμάτωσης της τεχνολογίας και συγκεκριμένα της κοινωνικής δικτύωσης στην σχολική αίθουσα, έφηβοι και φοιτητές χρησιμοποιούν ήδη τα συλλογικά εργαλεία τόσο για επικοινωνία και διασκέδαση όσο και ως ερευνητικό εργαλείο μάθησης και έρευνας. Με φυσικό και αυθόρμητο τρόπο έχουν ήδη εντάξει στην μαθησιακή πραγματικότητά τους τα εργαλεία αυτά κατανοώντας το διττό τους ρόλο τόσο της διασκέδασης όσο και της μάθησης. Σε ποσοστό 63% μαθητές όλων των ηλικιών χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως πηγή ενημέρωσης και πληροφόρησης και μάλιστα το 17% του ποσοστού αυτού συμμετέχει σε διαδικτυακές συζητήσεις γύρω από θέματα που τους απασχολούν όπως τα ναρκωτικά. Στο άρθρο του ο Neil Vidyarthi με ένα παραστατικό Infographic παρουσιάζει και την άποψη των μαθητών αλλά και τις επιφυλάξεις της εκπαιδευτικής κοινότητας για την εκπαιδευτική χρήση των κοινωνικών δικτύων και εργαλείων.



Ενημέρωση: 20-03-2012 07:37 (Δημιουργία: 19-03-2012 23:52) | Αρχείο Κατηγορίας Έρευνες