Το Twitter βοηθάει τους ντροπαλούς φοιτητές!
Σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε πρόσφατα στο ΙSANA International Education Association Conference, σημαντικά είναι τα οφέλη της χρήσης του Twitter από ντροπαλούς φοιτητές που δε νιώθουν άνετα να κάνουν ερωτήσεις στους καθηγητές τους με τον πατροπαράδοτο τρόπο της άρσης του χεριού.
Μέσα από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι οι φοιτητές, μεταξύ των οποίων πολλοί ξένοι, αγκάλιασαν το Twitter ως μέσο αλληλεπίδρασης κατά τη διάρκεια μιας διάλεξης, ιδιαίτερα εκείνοι για τους οποίους είναι δύσκολο να θέτουν ερωτήσεις μπροστά σε μια ολόκληρη τάξη. Οι φοιτητές ήταν σε θέση να στείλουν ανώνυμα tweets στους εκπαιδευτικούς ζητώντας εξηγήσεις ή πιο λεπτομερείς απαντήσεις σε ερωτήματα κατά τη διάρκεια της πανεπιστημιακής διάλεξης. Τα tweets εστάλησαν απευθείας στον υπολογιστή του καθηγητή, ο οποίος είχε πρόσβαση σε αυτά μέσω της PowerPoint παρουσίασης.
Με αυτό τον απλό τρόπο οι φοιτητές είχαν τη δυνατότητα να θέσουν ερωτήσεις, όσο ανόητες και αν πίστευαν ότι είναι χωρίς να ντρέπονται. Μολονότι η μελέτη αυτή πραγματοποιήθηκε μέσα στο περιβάλλον του Πανεπιστημίου Southern Cross, ο λέκτορας Jeremy Novak ισχυρίζεται πως η τεχνολογία του Twitter μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης, ώστε οι μαθητές να γίνουν πιο ενεργοί συμμετέχοντες στη διαδικασία της μάθησης.