Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Πηγές: Πολυμέσα
Οι διαδικασίες της μάθησης διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Ερευνητές και εκπαιδευτικοί πολλές φορές εντοπίζουν τις διαφορές αυτές και τις κατηγοριοποιούν ανάλογα με την ηλικία, το φύλο, την κοινωνική προέλευση ή την εθνικότητα. Πολλοί διαφωνούν και άλλοι συμφωνούν, ωστόσο γεγονός είναι πως ο ρυθμός μάθησης και διδασκαλίας είναι προσωπικός. Ενημέρωση: 03-10-2011 07:17 (Δημιουργία: 02-10-2011 22:02) | Περισσότερα...
Μία πρωτότυπη παρουσίαση με χιούμορ και άποψη για την πορεία της εκπαίδευσης με μία αντικειμενική ματιά που δεν καταδικάζει αλλά αναδεικνύει προβληματισμούς. Η παρουσίαση συνοδεύεται από κινούμενα σχέδια που ζωντανεύουν, ενισχύουν ή ακόμα και υπονομεύουν τα λεγόμενα.
Το MUVA είναι ένα μουσείο που υπάρχει μόνο στο διαδίκτυο, για να το επισκεφθεί κανείς δεν χρειάζεται εισιτήριο αλλά ένα κλικ του ποντικιού. Μπορεί το μουσείο να είναι εικονικό όχι όμως και τα έργα τέχνης που εκτίθενται σε αυτό.
Χάρη στο project με την ονομασία "Museum of Me", μπορείτε να δημιουργήσετε ένα εικονικό μουσείο της ψηφιακής ζωής σας όπως αυτή απαθανατίζεται στο Facebook. Το project σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα οπτικό αρχείο της κοινωνικής σας ζωής αντλώντας υλικό από τις φωτογραφίες που έχετε αναρτήσει, τις δημοσιεύσεις σας αλλά και αυτές των φίλων σας. Το βίντεο δημιουργείται πολύ γρήγορα, είναι εντυπωσιακό και διαρκεί περίπου τρία λεπτά, ενώ μπορείτε να το δημοσιεύσετε στο προφίλ σας.
Η κατηγορία που απευθύνουν στα παιδιά ότι «είναι στον κόσμο τους» και η άρνηση να κατανοήσουμε αυτόν τον κόσμο έχει αποκόψει το σχολείο από τις εξελίξεις και τους μαθητές από το σχολείο, σύμφωνα με τον Henry Jenkins του MIT.
Αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των παιδιών στη χώρα μας είναι πλέον οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τα κινητά τηλέφωνα και το Ίντερνετ και βέβαια κάθε τελευταία τεχνολογική εξέλιξη και gadget που επιλέγεται από τους γονείς αλλά συνυπάρχει στο άμεσο περιβάλλον του παιδιού.
Είναι πλέον ειπωμένο πολλές φορές ότι τα social media έχουν αλλάξει τη ζωή μας. Τα στατιστικά ανανεώνονται με ρυθμούς ξέφρενους ώστε να το δούμε και με βάση τους αλάθητους αριθμούς. Ένα βίντεο (ή μάλλον 3) κάνει τους αριθμούς κατανοητούς πιο εύκολα.
Με πρωτοβουλία παιδιών μαθαίνουμε τον σωστό τρόπο συμπεριφοράς των χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα και γενικότερα στο διαδίκτυο. Μέσα από τα βίντεό τους εικονοποιούν τους κινδύνους και μας συμβουλέυουν.
Σήμερα η κοινωνική δικτύωση μέσω διαδικτύου αποτελεί μία πολύ ισχυρή τάση αποκτώντας όλο και περισσότερους υποστηρικτές σε διάφορους τομείς όπως και η εκπαίδευση. Είναι γεγονός πως πολλοί εκπαιδευτικοί και εκπαιδευτές οργανώνουν τα μαθήματά τους με χρήση ενός ή περισσοτέρων κοινωνικών δικτύων. Τα ιστολόγια αλλά και οι συνεργατικές ιστοσελίδες wiki κερδίσαν την προτίμηση των εκπαιδευτικών. Τι γίνεται όμως με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες όπως το micro-blogging δηλαδή την κατηγορία που ανήκει το γνωστό Twitter;
Το βίντεο είναι αποτέλεσμα των ερευνών που διεξάγει εδώ και πέντε χρόνια η εταιρεία box1824 στους τομείς της ανθρώπινης συμπεριφοράς και των καταναλωτικών συνηθειών. Από την γενιά του ’60 καταλήγει στους νέους του σήμερα, εντοπίζοντας τα χαρακτηριστικά τους που έχουν διαμορφωθεί από τις νέες τεχνολογίες.
Τα νέα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και κοινωνικής δικτύωσης έχουν σήμερα αλλάξει αρκετά το τοπίο ενισχύοντας την αλληλεπίδραση, τη συμμετοχή, την επικοινωνία αλλά και την ελεύθερη έκφραση της άποψης αλλά και την κοινοποίηση και τον διαμοιρασμό της προσωπικής γνώμης.
Το διαδίκτυο είναι ήδη 20 ετών και το bbc γιορτάζει την ενηλικίωση αυτή με ένα πολύεπίπεδο ντοκυμαντέρ. Τα βίντεο είναι διαθέσιμα μέσα από μία τρισδιάστατη πλατφόρμα και ο χρήστης είναι εκείνος που ιεραρχεί την σειρά παρακολούθησης.
Τα κοινωνικά δίκτυα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης.
|