Ανάπτυξη και ανάγνωση ιστοριών στην τάξη


Κατηγορία: Πολυμέσα
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com



Βασικό μέλημα και προσπάθεια πολλών εκπαιδευτικών είναι ο τρόπος ενίσχυσης της φιλαναγνωσίας αλλά και της δημιουργικότητας των μαθητών.
Το βιβλίο αλλά και γενικότερα η ανάπτυξη και ανάγνωση κλασικών αλλά και πρωτότυπων ιστοριών είναι ένας τρόπος καλλιέργειας του προφορικού και του γραπτού λόγου των μαθητών με τρόπο πιο διασκεδαστικό από τα αντίστοιχα μαθηματα.
Πολλές φορές όμως οι εκπαιδευτικοί πετυχαίνουν ακριβώς το αντίθετο με αποτέλεσμα το βιβλίο να απρουμοιάζεται από τους μαθητές ως μία βαρετή ελαχιστα δημιουργική υποχρεωτική εργασία του σχολείου.
Στο άρθρο της η Beth Holland αναφέρεται σε επικοδομητικούς και δημιουργικούς τρόπους ανάγνωσης βιβλίων και δημιουργίας ιστοριών ή οπτικοακουστικού υλικού με αφορμή το βιβλίο αυτό.
Συγκεκριμένα θα ήταν πιο δημιουργικό και σίγουρα πιο ενδιαφέρον να δημιουργήσουν οι μαθητές ένα σύντομο διαφημιστικό σποτ του βιβλίου σε αντιστοιχία με το διαδημιστικό trailer κινηματογραφικών ταινιών.
Μία άλλη διαδραστική δραστηριότητα είναι η αναδημιουργία της ιστορίας από τους ίδιους τους μαθητές δίνοντας έτσι την προσωπική τους διάσταση στην ιστορία.
Στην εποχή μας οι εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας είναι μία νέα τάση πολύ δημοφιλής στους νέους, χρησιμοποιώντας λοιπόν αυτές τις τεχνολογίες οι μαθητές εντοπίζουν τη σχέση ανάμεσα σε συγγραφέα και την ιστορία και τις τοποθεσίες που αναφέρονται σε αυτή.
Στο πολύ ενδιαφέρον άρθρο της αναφέρεται σε υπερσυνδέσεις που αναφέρονται στις δημιουργίες των μαθητών αλλά και σε εργαλεία που χρησιμοποίησαν.


Ενημέρωση: 20-01-2014 07:54 | Αρχείο Κατηγορίας Πολυμέσα