Μεγαλώνει η διαδικτυακή μάθηση το ψηφιακό χάσμα;
Η διαδικτυακή μάθηση έχει πλέον εδραιωθεί και όλο και περισσότερα πανεπιστήμια αρχίζουν να περιλαμβάνουν διαδικατυακά μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών τους. Επιπλέον η ζήτηση όλο και αυξάνεται, με φοιτητές όλων των ηλικιών να βλέπουν νέους κόσμους γνώσης να ανοίγονται μπροστά τους που υπό άλλες συνθήκες δεν θα μπορούσαν να τους πλησιάσουν. Μπορούν όμως όλοι να το κάνουν αυτό;
Σε αυτό το σημείο έρχεται το ψηφιακό χάσμα, η διαφορά στην δυνατότητα χρήσης της τεχνολογίας από διαφορετικές τάξεις ή και εθνικότητες φοιτητών. Για την παρακολούθηση ενός διαδικτυακού μαθήματος, χρειάζεται ένας υπολογιστής και γνώση για το πώς χρησιμοποιείται. Αυτά με την σειρά τους απαιτούν ένα συγκεκριμένο οικονομικό και κοινωνικό υπόβαθρο.
Τυπικά λοιπόν όλοι μπορούν να έχουν την εκπαίδευση των πλουσίων στα μεγάλα πανεπιστήμια αλλά πρακτικά το ποσοστό που όντως μπορεί να το κάνει είναι αρκετά μικρότερο.