Το Twitter στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα!


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Μαριάνα Πουτακίδου - marpout@gmail.com


Στο τέλος του 2011, δημιουργήθηκε στη Σουηδία το Σουηδικό Πανεπιστήμιο του Twitter, το οποίο προσέφερε διαλέξεις μέσω tweets σε μια ομάδα περίπου 500 ακόλουθων. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε Twitter στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, και λαμβάνοντας υπόψη την πρόσφατη συζήτηση για μαζικά ανοιχτά και online μαθήματα (MOOCs), το ερώτημα που τίθεται είναι τι μπορεί να κάνει Twitter για να μεταμορφώσει την τάξη και να δημιουργήσει ένα νέο χώρο στη δημόσια εκπαίδευση;


Σύμφωνα με τα αποτελέσματα ενός «πειράματος» που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο της Δυτικής Σκωτίας η ρευστότητα, η ευελιξία και η ανταπόκριση είναι σημαντικές δεξιότητες που μπορούν να αναπτύξουν οι μαθητές ως μέρος της εκπαίδευσής τους μέσω του Twiiter. Πέρα από οτιδήποτε άλλο, είναι ένας πολύ καλός τρόπος που δίνει ζωή σε διαλέξεις και να ενθαρρύνει τους μαθητές να προβληματιστούν σχετικά με την online παρουσία τους.


 


Στο άρθρο της Guardian δύο ακαδημαϊκοί συζητούν τα υπέρ και τα κατά της χρήσης Twitter ως εργαλείο μάθησης για την ενθάρρυνση της ενστικτώδους σκέψης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.



Ενημέρωση: 15-03-2013 08:03 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα