Ψηφιακός γραμματισμός στην εκπαίδευση
Η τεχνολογία και γενικότερα ο ψηφιακός γραμματισμός έχει πλέον εισχωρήσει στο επίσημο πρόγραμμα σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Ωστόσο, τι πραγαματικά μαθαίνουν οι μαθητές και ποιες δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού αποκτούν.
Στο άρθρο της Louise Tickle αναφέρεται σε μία έρευνα που έγινε για την Guardian στην οποία επισημάνεται πως το 17% των κοριτσιών και το 33% των αγοριών απάντησαν πως δεν έμαθαν καμία ψηφιακή δεξιότητα προγραμματισμού στο χώρο του σχολείου και συγκεκριμένα στο μάθημα τεχνολογίας.
Σε ένα πρόγραμμα ψηφιακού γραμματισμού και ειδικότερα στο καλοκαιρινό camp που διοργανώθηκε στο Bristol ως μέρος του προγράμματος Young Rewired State project τα παιδιά έμαθαν πως να δημιουργούν και να προγραμματίζουν παιχνίδια καθώς και άλλα προγράμματα με βασικές γνώσεις προγραμματιστικού κώδικα.
Οι εντυπώσεις όσων έλαβαν μέρος ήταν θετικές αφού αισθάνθηκαν την ικανοποίηση της δημιουργίας αλλά και πως αποκτήσαν βασικές γνώσεις προγραμματισμού που πλέον θα τους επιτρέπει να είναι πιο αυτόνομοι στη χρήση ψηφιακών προϊόντων.
Στο άρθρο που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε λεπτομέρειες για τα προγράμματα που "κωδικοποίησαν" οι μαθητές αλλά και γενικότερα τις εντυπώσεις τους από το camp.