Ψηφιακή αφήγηση μία διαφορετική εμπειρία μάθησης


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com


Η ψηφιακή αφήγηση ως έναν νέο μέσο υποστήριξης και ενίσχυσης της μαθησιακής διαδικασίας είναι μία δραστηριότητα που βρίσκει όλο και περισσότερους υποστηρικτές είδικα σε εκαπιδευτικούς που διδάσκουν σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Στο άρθρο που ακολουθεί ο Ryan Alexander Hunt εκπαιδευτικός σε μαθητές ηλικίας 3-6 ετών περιγράφει την εμπειρία του σχετικά με ένα σεμινάριο ψηφιακής αφήγησης που παρακολούθησε και συγκεκριμένα με ποιον τρόπο μπορείς να ενισχύσεις το ενδιαφέρον τόσο μικρών μαθητών με ένα συγκεκριμένο θέμα όπως "οι ψηφιακές περιπέτειες".
Με το συγκεκριμένο άρθρο επιχειρεί να εντοπίσει και να περιγράψει τρόπους που λειτούργησαν θετικά σε αυτόν και στους μαθητές τους κατά τη διάρκεια εργασίας τους με το συγκεκριμένο θέμα αλλά και με κεντρικό άξονα την εκπαιδευτική χρήση της ψηφιακής αφήγησης.
Βασικός στόχος του εκτός από την ενσωμάτωση της ψηφιακής αφήγησης στη σχολική αίθουσα, ήταν ο τρόπος ενσωματωσής της να χαρακτηρίζεται από τη διασκεδαστικότητα αλλά και από την παιγνιώδη δομή του προγράμματος.
Επειδή πολλές φορές η μαθησιακή διδασκαλία περιλαμβάνει μία παθητική διαδικασία ακρόασης από τους μαθητές, ο Ryan Alexandrer Hunt μετέφερε το μάθημα στο εργαστήριο πληροφορικής με στόχο να εμπλέξει ενεργότερα τους μαθητές στην ακρόαση μέσα από βίντεο και επεξεργασμένες ψηφιακές αφηγήσεις.


Ενημέρωση: 09-08-2012 16:15 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα