Πώς διδάσκονται τα «δύσκολα» γεγονότα στα παιδιά;


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Ελένη Ρεβέκκα Στάιου - erstaiou@media.uoa.gr


Πολλές φορές έχουμε δει γεγονότα δύσκολα, πρόσφατα σχετικά και πολύ δυσάρεστα να έχουν αποκλειστεί από τα σχολικά βιβλία και τις τάξεις ενώ ίσως και να έπρεπε να αποτελούν το πρώτο που πρέπει να διδαχθεί. Τρανό παράδειγμα, η 11η Σεπτεμβρίου 2001, στην Αμερική.


Από τις πιο δραματικές στιγμές στην ιστορία της Αμερικής με πολλά θύματα αλλά και κοινωνικο-πολιτικές επιπτώσεις που θα υπάρχουν για πολλά χρόνια ακόμα, η 11η Σεπτεμβρίου δεν διδάσκεται σε αρκετά σχολεία. Πολλοί δάσκαλοι υποστηρίζουν ότι πρέπει να προετοιμάσουν τα παιδιά, ότι πολλά από αυτά που θα συναντήσουν στην κοινωνία είναι απόρροια εκείνης της ημέρας.


 


Οι πηγές δεν λείπουν για τους δασκάλους και αυτό το αποδεικνύει και η Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου (στον δεύτερο σύνδεσμο) η οποία προτείνει και ιδέες για το πώς μπορεί να συνδεθεί το γεγονός με την ιστορία, με τις αξίες των ανθρώπων κ.α.



Ενημέρωση: 02-09-2011 08:50 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα