Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Πηγές: Ιστοχώροι
Μπορεί η Ελλάδα να διαθέτει πολύ όμορφα και ενδιαφέροντα μουσεία αλλά δεν είναι η μόνη χώρα που έχει αυτό το προνόμιο. Διάσημα μουσεία υπάρχουν και σε άλλες χώρες του κόσμου αλλά είναι πολύ πιθανόν να είναι μακρινό όνειρο για τους περισσότερους από εμάς. Ενημέρωση: 05-02-2014 08:28 (Δημιουργία: 04-02-2014 18:50) | Περισσότερα...
Είναι δυνατόν να ξεπεραστούν οι περισπασμοί που τίθενται μέσα στην τάξη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την ενσωμάτωση αυτών των πλατφορμών στην εκπαιδευτική διαδικασία; Ο 20χρονος Joel Mwale, συνειδητοποίησε ότι η λύση του προβλήματος δεν είναι η απώθηση των social media αλλά η «αποδοχή» τους. Με αυτό το σκεπτικό ξεκίνησε την ιστοσελίδα Gigavia που έχει σχεδιαστεί για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Οι εκπαιδευτικοί σε όλες τις βαθμίδες αντιμετωπίζουν συχνά την άρνηση των μαθητών τους να μελετήσουν κάτι, λέγοντας ότι δεν μπορούν να καταλάβουν πού θα τους χρησιμεύσει αυτό στην πραγματική ζωή. Ειδικότερα στα μαθηματικά, οι περίπλοκες εξισώσεις φαντάζουν άχρηστα εργαλεία στα μάτια των μαθητών. Ενημέρωση: 16-09-2013 08:25 (Δημιουργία: 15-09-2013 10:50) | Περισσότερα...
Ο ιστός 2ης γενιάς αλλά και οι πολυάριθμες δυνατότητες που δίνει έχει δημιουργήσει μία πληθώρα διαδικτυακών μαθημάτων και διαδικτυακών τάξεων που προσφέρουν δυνατότητες μάθησης και εξειδίκευσης σε όλο και περισσότερους ανθρώπους.
Αν έχετε κουραστεί από τα κοινωνικά δίκτυα που υπάρχουν ήδη και από τον κόσμο που συμμετέχει σε αυτά και θέλετε να πάτε σε κάποιο που θα είστε λίγοι και καλοί, τότε δείτε τα 10 νέα δίκτυα που προτείνει το άρθρο που παρουσιάζουμε σήμερα! Ενημέρωση: 12-06-2013 08:19 (Δημιουργία: 11-06-2013 18:26) | Περισσότερα...
Ένα νέο πολύτιμο ψηφιακό εργαλείο έχουν πλέον στη διάθεσή τους εκπαιδευτικοί, μαθητές, αλλά και όσοι, θέλουν να επιθυμούν μια περιήγηση στην Ακρόπολη για την γνωριμία με το χώρο, τα μνημεία της και το παρελθόν τους. Ο λόγος για το Ψηφιακό Αποθετήριο Εκπαιδευτικού Περιεχομένου για την Ακρόπολη καρπό της συνεργασίας του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) και της Υπηρεσίας Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης (ΥΣΜΑ).
Η Wikipedia μεγαλώνει μέρα με τη μέρα και συγγράφεται από χιλιάδες ανθρώπους ανά την υφήλιο. Για να γίνει εμφανές αυτό δημιουργήθηκε από τους Stephen LaPorte και Mahmoud Hashemi ένας χάρτης των πρόσφατων αλλαγών της ηλεκτρονικής εγκυκλοπαίδειας που εμφανίζει κατά προσέγγιση σε πραγματικό χρόνο τη χωρική θέση του χρήστη που επεξεργάζεται κάποια καταχώριση και το ίδιο το προς επεξεργασία λήμμα.
Η τεχνολογία αλλά κι η εκπαίδευση είναι δύο τομείς που εξελισσονται παράλληλα και βέβαια επηρεάζουν ο ένας τον άλλον αφού είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι. Τα βήματα που έχουν γίνει στην τεχνολογία επιτρέπουν και ουσιαστικά προωθούν νέους και διαφορετικούς τρόπους εκπαίδευσης και μάθησης. Ενημέρωση: 15-05-2013 08:11 (Δημιουργία: 14-05-2013 23:03) | Περισσότερα...
Οι πληροφορίες στο διαδίκτυο είναι πολλές και βέβαια ανταποκρίνονται σε όλα τα ενδιαφέροντα και γνωστικά αντικείμενα. Πολλές φορές θέλουμε να αποθηκεύσουμε για αργότερα κάποιο σημαντικό άρθρο ή βίντεο σε μία εφαρμογή που να μας επιτρέπει να διαχειριζόμαστε και να ταξινομούμε τις υπερσυνδέσεις μας.
Όπως έχουμε τονίσει συχνά σε άρθρα μας η εξέλιξη και η συνεχιζόμενη ανάπτυξη των συνεργατικών εργαλείων είχε ως αποτέλεσμα και τη δημιουργία εξειδικευμένων ιστοχώρων προσανατολισμένων προς συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα και κατευθύνσεις.
Παιδιά, έφηβοι, νέοι και ενήλικες βάσει ερευνών αναφέρουν ό,τι ένας από τους βασικούς λόγους χρήσης και πλοήγησης σε δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα είναι και τα παιχνίδια που φιλοξενούν γιατί τους χαλαρώνουν και τους διασκεδάζουν. Ωστόσο, πολλοί γονείς αγχώνονται για την ασφάλεια είδικά αν μιλάμε για παιδιά.
Η εποχή της ανάπτυξης και της διάδοσης των κοινωνικών μέσων είναι γεγονός. Τα συλλογικά μέσα αποκτούν κατεύθυνση και στοχεύουν σε συγκεκριμένες ειδικότητες και σε συγκεκριμένη θεματολογία.
Οι αλλαγές που έχει επιφέρει η δυνατότητα συμμετοχής και συνδημιουργίας στο Διαδίκτυο έχει ως ποτέλεσμα την ανάπτυξη και δημιουργία κοινωνικών ομάδων και την αυτοοργάνωσή τους πάνω σε θέματα που αφορούν μία ομάδα αποκλειστικά.
|