Δίλημμα ..συλλογικών εργαλείων


Κατηγορία: Εργαλεία
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com


Τα συλλογικά εργαλεία που υπάρχουν στη διάθεση μας είναι πάρα πολλά αλλά και διαφορετικά μεταξύ τους ακόμα και όταν μοιάζει ότι παρέχουν τις ίδιες εφαρμογές. Με τη συνεχή χρήση και εξέλιξή τους αναπτύχθηκαν και νέα με πιο εξειδικευμένες εφαρμογές και στόχους.
Το φαινόμενο Klout δείχνει ότι αρχίζει να κυριεύει τον χώρο των social media. Κάνοντας χρήση εξελιγμένων αλγορίθμων, αναλύει την παρουσία των χρηστών σε όλα τα κύρια social networks (Twitter, Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Flickr κτλ) ενώ εντοπίζει και τα θέματα για τα οποία ο χρήστης είναι influential, δηλαδή θέματα πάνω στα οποία δημιουργεί μία "διαδικτυακή επιρροή". Επιπλέον, το Klout υπολογίζει το εύρος του δίκτυο ανθρώπων που επηρεάζεται από τον χρήστη.
Πρακτικά, πρόκειται για ένα εργαλείο που βοηθάει τους social media managers να κατανοήσουν καλύτερα τον βαθμό που επηρεάζει ένας χρήστης τους followers του. Μάλιστα, η κοινότητα αρχίζει και δίνει όλο και περισσότερη σημασία στις βαθμολογίες του Klout.
Συνδυαστικά με το Kloud προστέθηκε ακόμα ένα νέο εργαλείο το Kred. Το Kred υπόσχεται ακόμα περισσότερα θέτοντας ως στόχο την παρουσίαση κυρίως της επιρροής που έχουν οι χρήστες των συλλογικών μέσων μεταξύ τους, άλλωστε όπως υποστηρίχουν οι δημιουργοί του το πόσο επηρεάζει ένας χρήστης το δίκτυο τους είναι αυτό που θα μας απασχολήσει το 2012.
Επιπλέον, θα μπορεί κανείς με ασφάλεια να προβαίνει σε συμπεράσματα για τη σύγχρονη διαδικτυακή παρουσία των χρηστών σε ποικίλα συλλογικά δίκτυα. Σε συμπεράσματα για το πως αντιδρούν για παράδειγμα οι ακόλουθοι του χρήστη στο twitter πάνω σε συγκεκριμένα tweets του.
Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε το άρθρο του Devon Glenn για το Kred με μία συγκριτική διάθεση για το Kloud και αποφασίστε ποιο από τα δύο μπορεί να σας φανεί χρήσιμο.


Ενημέρωση: 18-01-2012 10:38 | Αρχείο Κατηγορίας Εργαλεία