Όταν ο κώδικας γίνεται παιχνίδι


Κατηγορία: Εργαλεία
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com


Ο ψηφιακός γραμματισμός αποτελεί βασική δεξιότητα του μελλοντικού πολίτη προετοιμάζοντάς τον για μια σύγχρονη τεχνολογική πραγματικότητα που πλέον όλα σχετιζονται με την ουσιαστική και βιωματική χρήση της τεχνολογίας.


Σε αυτό το πλάσιο δεξιότητες προγραμματισμού που σε παλαιότερες εποχές αφοτούσαν μόνο μία επαγγελματική ομάδα γίνονται προσπελάσιμες και εύχρηστες για το ευρύ κοινό ακόμα και για πολύ μικρά παιδιά.

Στο άρθρο της η Elizabeth Stinson παρουσιάζει το νέο προϊόν της Sony για προγραμματισμό με παιχνιώση τρόπου που απευθύνεται σε παιδιά. Ειδικότερα, τα απιδιά χρησιμοποιούν τα πολύ γνωστά τουβλάκια ώστε να συνθέσουν τις δημιουργίες τους οι οποίες λειτουργούν ως ρομπότ προγραμματισμένα από τα ίδια τα παιδιά. Το συγκεκριμένο προϊόν βασίστηκε στο πρόγραμμα Scratch του MIT και στη φιλοσοφία του drag & drop. Είναι μία δοκιμασμένη τεχνική για μικρές ηλικίες που σε οπτικο περιβάλλον κάνει τον πρόγραμματισμό και τον κώσικα να φαντάζει κάτι πολύ απλό.



Ενημέρωση: 18-07-2017 15:59 | Αρχείο Κατηγορίας Εργαλεία