Blab... στη σχολική αίθουσα
Η εποχή μας σηματοδοτείται από τις μεγάλες τεχνολογικές εξελίξεις αλλά κυρίως από το γεγονός πως ενήλικες, εφηβοι και παιδιά έχουν τη δυνατότητα δημιουργίας και αναρτησης περιεχομένου σε ένα μεγάλο αριθμό κοινωνικών δικτύων και εργαλείων. Αυτή η νέα τάση και δυνατότητα είναι βασικό να ενσωματωθεί στο σχολικό περιβάλλον καλλιεργώντας έτσι στους μαθητές μία υπεύθυνη "ψξφιακή επικοινωνία και συμπεριφορά".
Στο εκπαιδευτικό ιστολόγιο η Shaelynn Farnsworth εκπαιδευτικός και η ίδια με σαφή ενδιαφέρον και προσανατολισμό στον ψηφιακό γραμματισμό αναφέρεται σε ένα νέο εργαλείο το blab και τον τρόπο χρήσης του στην σχολική τάξη προκειμένου να ενεργοποιήσει το μαθησιακό ενδιαφέρον των μαθητών.
Το blab είναι ενας διαδιραστικός χώρος όπου μπορείς να δημιουργήσεις ένα θέμα συζήτησης και να ανταλλάξεις απόψεις είτε με μηνύματα είτε με με χρήση της κάμερας του υπολογιστή ώστε να δημιουργηθεί μία ζωντανή συζήτηση. Το συγκεκριμένο εργαλείο σου επιτρέπει να αναδημοσιεύσεις το βίντεο σου σε μία πκηθώρα γνωστών κοινωνικών δικτύων όπως το facebook και το twitter.
Στο συγκεκριμένο ιστολόγιο η Farnsworth αναφέρει τον τρόπο που αυτό το εργαλείο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους μαθητές και συγκεκρμένα προτείνει να χρησιμοποιηθεί ως ένα δημοσιογραφικό εργαλείο για τ αθέματα που απασχολούν το σχολείο, να χρησιμοποιηθει ως παρουσάιση βήμα βήμα πειραμάτων φυσικής ή χημείας παό τους μαθητές ή ως ένα εργαλείο για δημιουργία μαθητικών tutorials. Το βασικό χαρακτηριστικό είναι να χρησιμοποιηθεί με τρόπο που ενεργοποιεί τους μαθητές και κυρίως με τρόπο που θα αποτελεί ένα δικό τους δημιούργημα και εργο.