Κοινωνικό νόμισμα στα social media: Φωτογραφίες και βίντεο.


Κατηγορία: Έρευνες
Συνεισφορά: Ελένη Ρεβέκκα Στάιου - erstaiou@media.uoa.gr


Χρησιμοποιούμε αρκετά κοινωνικά δίκτυα (αν όχι πολλά), αλλά σε ποιο ανεβάζουμε το περισσότερο υλικό; Και αυτό το υλικό που ανεβάζουμε, το έχουμε δημιουργήσει εμείς ή το βρίσκουμε από αλλού; Μήπως τελικά έχει επικρατήσει η λογική του...retweet;


Στην νέα έρευνα του Pew Internet βλέπουμε δεδομένα που απαντούν σε αυτές ακριβώς τις ερωτήσεις.


 


Το Facebook παραμένει με διαφορά το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο αλλά στις θέσεις κάτω από αυτό ετοιμάζονται εκπλήξεις καθώς το Pinterest και το Instagram πλησιάζουν το Twitter που φαίνεται να έχει χάσει λίγη από τη δυναμική του.


 


Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το εύρημα της έρευνας σχετικά με το περιεχόμενο που κυκλοφορεί στα κοινωνικά δίκτυα. Τα ποσοστά αυτών που δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο σε σχέση με τα ποσοστά αυτών που απλά μοιράζονται κάτι που είδαν είναι πολύ κοντά, 46% και 41% αντίστοιχα.

Ετικέττες: social media, facebook, twitter, pinterest


Ενημέρωση: 17-09-2012 08:48 (Δημιουργία: 16-09-2012 11:07) | Αρχείο Κατηγορίας Έρευνες