Ποιό συλλογικό μέσο έχει κερδίσει τους περισσότερους θαυμαστές;


Κατηγορία: Έρευνες
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com


Τα συλλογικά μέσα εκτός από πολύ χρήσιμα εργαλεία για ενημέρωση, διασκέδαση αλλά και επικοινωνία είναι πλέον ένα εργαλείο για τις επιχειρήσεις, συγκεκριμένα ένα βήμα αποτύπωσης των νέων τάσεων και των προϊόντων.
Αν πραγματικά διαθέτατι μία επιχείρηση ποιο από όλα τα κοιωνικά μέσα θα επιλέγατε να "αναλ΄λυσετα" και να επικεντρωθείτε;
Σύμφωνα με τον Devon Glenn στο άρθρο του δεν αρκεί μονο να αναγνςρίζουμε ποιο κοινωνικό μέσο διαθέτει τους περισσότερους χρήστες αφού ο αριθμός αυτός πολλές φορές είναι πλασματικός αλλά ποιο κοινωνικό μέσο διαθέτει τους περισσότερους θαυμαστές.
Στο Infograrhic Που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τις τάεις που επικράτησαν το 2011 κυρίως όμως ποιο συλλογικό μέσο συγκέντρωσε την προτίμηση του κοινού γιατί μπορεί αυθόρμητα να σκεφτόμαστε πως επικτατεί το Facebook, ωστόσο το Twitter κερδίζει σταδιακά την προτίμηση του κοινού αλλά και τη νέα τάση για περισσότερη χρήση του microblogging που με τη λακωνικότητα τους μεταδίδουν ένα πιο συγκεκριμένο μήνυμα .


Ενημέρωση: 17-01-2012 10:21 (Δημιουργία: 16-01-2012 21:36) | Αρχείο Κατηγορίας Έρευνες