Η ετυμηγορία για το Facebook


Κατηγορία: Έρευνες
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com


Τελικά το πιο γνωστό κοινωνικό δίκτυο αποτελεί ένα σημαντικό βοήθημα στην μελέτη κυρίως των φοιτητών ή ακόμα ένα μέσο διάσπασης της προσοχής τους και της σχολικής τους απόδοσης;
Πολλές έρευνες έχουν γίνει και σίγουρα θα γίνουν και άλλες που θα μελετούν τη σχέση των κοινωνικών δικτύων αλλά και της σχολικής απόδοσης.
Πρόσφατα στον εκπαιδευτικό ιστοχώρο Education Database Online Blog δημοσιεύτηκε μία έρευνα που εξετάζει σε ποιο βαθμό θετικό ή αρνητικό η χρήση του facebook κατά τη διάρκεια της μελέτης επηρεάζει την απόδοση του φοιτητή.
Τα πρώτα πορίσματα δείχνουν πως παρατηρείται μία μείωση της κλίμακας του 20% στους φοιτητές που χρησιμοποιούν το facebook παράλληλα με τη μελέτη τους σε σχέση με αυτούς που δεν το χρησιμοποιούν.
Πολλοί αποδίδουν αυτό το φαινόμενο στο γεγονός όπως δείχνε και παρακάτω η έρευνα πως οι φοιτητές έχουν την τάση να χρησιμοποιούν το κοινωνικό δίκτυο όχι τόσο για να εκμεταλλευτούν τις εξ' αποστάσεως δυνατότητες πανεπιστημιακής εκπαίδευσης που προσφέρει αλλά κυρίως για να εκφράσουν τα συναισθήματά τους τη συγκεκριμένη στιγμή για το πανεπιστημιακό ίδρυμα.
Παράλληλα, η Julie D. Andrews στο άρθρο της που αναδημοσιεύει την έρευνα καταλήγει πως τα κοινωνικά δίκτυα όταν τα χρησιμοποιούμε δεν πρέπει να μην μετέχουμε και να μην εμπλεκόμαστε με τα υπόλοιπα μέλη γιατί τότε μετατρέπονται σε μία μοναχική διαδικασία.


Ενημέρωση: 07-11-2011 11:14 | Αρχείο Κατηγορίας Έρευνες