Η διαδρομή των νέων από την τηλεόραση στο διαδίκτυο και το κινητό


Κατηγορία: Έρευνες
Συνεισφορά: Ένη Μελιάδου - eni.meliadou@gmail.com


Τα αποτελέσματα ερευνών της χρήσης των μέσων επικοινωνίας από τους νέους δεν είναι ακριβώς αυτά που θα περιμέναμε. Οι νέοι δεν μιλάνε ώρες στο κινητό τηλέφωνο αλλά γράφουν, δεν βλέπουν τηλεόραση αλλά παρακολουθούν βίντεο στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με αποτελέσματα σύγχρονων ερευνών οι νέοι (12-17 ετών) δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται για τις διαφημίσεις που προβάλλονται μέσω κινητών τηλεφώνων, επιπλέον στις συσκευές τους παρακολουθούν βίντεο τουλάχιστον 7 ώρες τον μήνα σε αντίθεση με τον υπόλοιπο πληθυσμό που περιορίζεται στις 4 ώρες τον μήνα. Αποτελούν μόλις το 7% του πληθυσμού που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα, αλλά το 78% των εφήβων ηλικίας 12-17 ετών έχουν επισκεφθεί σελίδες κοινωνικών δικτύων αρκετές φορές.
Στα αποτελέσματα άλλης έρευνας διαφαίνεται ότι οι χρήστες του διαδικτύου, ανάμεσα τους και οι έφηβοι, βλέπουν λιγότερη τηλεόραση όσο μεγαλώνουν σε ηλικία, ενώ αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στα βιντεοπαιχνίδια και στην παρακολούθηση ταινιών. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε εκείνα τα στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε την ταυτότητα του προφίλ των νέων χρηστών και θεατών. Ώστε να διαμορφώσουμε εκπαιδευτικά προγράμματα που θα αξιοποιούν τα στατιστικά στοιχεία της σύγχρονης πραγματικότητας.


Ενημέρωση: 16-06-2011 21:11 | Αρχείο Κατηγορίας Έρευνες