Τελικά η τεχνολογία στην τάξη τι επίδραση έχει στην επίδοση των μαθητών;


Κατηγορία: Έρευνες
Συνεισφορά: Ελένη Ρεβέκκα Στάιου - erstaiou@media.uoa.gr


Από τότε που ξεκίνησε η τεχνολογία να μπαίνει πιο δυναμικά στην τάξη κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας έχουν γίνει και κυκλοφορήσει πολλές έρευνες για τις πιθανές επιπτώσεις που μπορεί να έχει αυτή η αλλαγή στις επιδόσεις των μαθητών σε όλες τις βαθμίδες τις εκπαίδευσης. Τα αποτελέσματα διχάζονται. 


Η νέα έρευνα που δημοσίευσε το MIT φαίνεται να τείνει προς τις αρνητικές απιδράσεις καθώς θεωρεί ότι οι μαθητές που χρησιμοποιούν ψηφιακές συσκευές (ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ταμπλέτες, κινητά) δεν έχουν καλύτερες επιδόσεις στις εξετάσεις σε σχέση με τους μαθητές εκείνους που δεν διαθέτουν αντίστοιχες συσκευές και κρατούν σημειώσεις με το "χέρι". 


Οι διαφορές ανάμεσα στις δύο ομάδες μαθητών είναι μεγάλες και φτάνουν μέχρι και το 20% αλλά οι ερευνητές υπογραμμίζουν ότι η τεχνολογία που αναφέρεται στην έρευνα δεν είναι αυτή που χρησιμοποιείται σκόπιμα για την ενίσχυση της διδασκαλίας. 

Ετικέττες: teacher, class, student, technology, internet


Ενημέρωση: 19-05-2016 06:31 | Αρχείο Κατηγορίας Έρευνες