Η μη πρόσβαση στην τεχνολογία αποτελεί εμπόδιο για την εκπαίδευση


Κατηγορία: Μελέτες
Συνεισφορά: Ελένη Ρεβέκκα Στάιου - erstaiou@media.uoa.gr


Κατά τη διάρκεια της πανδημίας έγινε ακόμα πιο φανερός ο σημαντικός ρόλος της τεχνολογίας στην εκπαίδευση. Από εκεί που ήταν ένα εργαλείο που εμπλούτιζε τη διαδικασία της μάθησης, έγινε πλέον απαραίτητο στοιχείο για την πρόσβαση ακόμα και στα πιο απλά, να μπούμε δηλαδή να κάνουμε μάθημα. Τι γίνεται όμως με όλους αυτούς που δεν έχουν τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση στην τεχνολογία; Πώς επηρεάζεται η πρόσβασή τους τελικά στην εκπαίδευση;


Η μελέτη που μπορεί να βρεθεί στο σημερινό άρθρο δείχνει ότι το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και μάλιστα η έλλειψη πρόσβασης στην τεχνολογία μπορεί να είναι εξίσου σοβαρό εμπόδιο με την οικονομική κρίση και οικονομική κατάσταση μιας χώρας. Ειδικά σε χώρες της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, πάνω από τους μισούς μαθητές που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνουν ότι η έλλειψη πρόσβασης στην τεχνολογία είναι κάτι που αντιμετωπίζουν και τους εμποδίζει να έχουν πρόσβαση τελικά στην εκπαίδευση. 

 

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η θέληση των μαθητών να κάνουν κάποια πράγματα διαδικτυακά, με τα εκπαιδευτικά ιδρύματα όμως να επιμένουν να προτιμούν τη δια ζώσης διδασκαλία. Εκτός αυτού, οι φοιτητές στην πλειοψηφία τους δηλώνουν ότι στο πανεπιστήμιο στο οποίο φοιτούν δεν υπάρχουν βασικοί τεχνολογικοί εξοπλισμοί (και γνώσεις) για να περάσουμε ίσως σε μια άλλη εποχή μάθησης και εκπαίδευσης. 

Ετικέττες: report, technology, education, covid19


Ενημέρωση: 01-06-2022 11:31 | Αρχείο Κατηγορίας Μελέτες