Τί λένε 126 μελέτες για την τεχνολογία στην εκπαίδευση;
Μελέτες και έρευνες για τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία υπάρχουν πολλές. Η συνολική τους ανάγνωση όμως μπορεί να φέρνει στο φως απρόσμενα αποτελέσματα. Βοηθάει πάντα η ένταξη της τεχνολογίας στην εκπαίδευση ή μπορεί να γίνει "μονοπάτι" για διακρίσεις μεταξύ των μαθητών;
Μια νέα μελέτη, που συγκεντρώνει στοιχεία από 126 επιμέρους, συνοψίζει κάποια πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία γύρω από τέσσερις πυλώνες: την πρόσβαση στην τεχνολογία, το εκπαιδευτικό λογισμικό, τη διαδικτυακή μάθηση και την τεχνολογική ώθηση στους μαθητές για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Τα αποτελέσματα της μελέτης αυτής δεν είναι πάντα αυτά που περιμένουμε, με τον ρομαντικό μας ίσως νου. Μια τέτοια μελέτη έχει ενδιαφέρον να διαβαστεί με προσοχή και ανοιχτό μυαλό από ανθρώπους που δημιουργούν εκπαιδευτικές πολιτικές.