Ποιό κοινωνικό δίκτυο έβαλε τα γυαλιά στο Facebook;


Κατηγορία: Ειδήσεις
Συνεισφορά: Μαριάνα Πουτακίδου - marpout@gmail.com


Ένα σχετικά νέο κοινωνικό δίκτυο φαίνεται να αμφισβητεί την κυριαρχία του Facebook, καθώς σε πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες πρώτο αναδείχθηκε ένα άλλο κοινωνικό δίκτυο, το tagged.com.


Aντικείμενο της έρευνας αυτής ήταν ο χρόνος παραμονής των χρηστών σε site κοινωνικής δικτύωσης, τα αποτελέσματα της οποίας έδειξαν ότι οι χρήστες του tagged.com περνούν κατά μέσο όρο 12,1 λεπτά στις σελίδες του Tagged κάθε φορά που πραγματοποιούν είσοδο στο προφίλ τους, αφήνοντας πίσω κατά σειρά επιλογής Facebook, Twitter, Instagram και Pinterest. Δεύτερο στην έρευνα ήρθε το Facebook με τους χρήστες του να παραμένουν συνδεδεμένοι σε αυτό για 10,9 λεπτά, αλλά όσον αφορά το πόσο συχνά συνδέονται σε αυτό, το Facebook είναι πρώτο με 36 φορές, ενώ ο αντίστοιχος αριθμός για το Tagged είναι ακριβώς το μισό δηλαδή 18 φορές.


 


Ο λόγος της επιτυχίας του tagged.com είναι το moto του "Το κοινωνικό δίκτυο για να συναντάς νέους ανθρώπους", εισάγοντας τον όρο "social discovery" και προσφέροντας με αυτό τον τρόπο μια εναλλακτική πρόταση σε σχέση με το Facebook. Βέβαια, δεν είναι το μόνο, αφού στην ίδια κατεύθυνση κινείται και το Badoo, ο βασιλιάς του online chat, που έχει κερδίσει τη δική του ξεχωριστή θέση ανάμεσα στα κοινωνικά δίκτυα.


 


Μάλιστα, όπως δηλώνει ο CEO του Tagged, Greg Tseng, οι ίδιοι χρήστες "έδειξαν" σε υπευθύνους την κατεύθυνση που ήθελαν να πάρει το Tagged, δεδομένου ότι εκείνο ξεκίνησε ως το κοινωνικό δίκτυο για μαθητές γυμνασίου.



Ενημέρωση: 16-05-2012 10:37 | Αρχείο Κατηγορίας Ειδήσεις