Τεχνολογία και δημιουργικότητα στη σχολική αίθουσα


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com


Πολλές φορές δημιουργείται αντίλογος για τη χρήση και ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη σχολική αίθουσα με το σκεπτικό ότι περιορίζει πολύ τη δημιουργικότητα και την ελεύθερη σκέψη των μαθητών.


Ίσως συχνά παρουσιάζεται το επιχείρημα να μην χρησιμοποιούν τόσο συχνά την τεχνολογία και αντίθετα να αντιμετωπίζεται ως ακόμα ένα γνωστικό αντικείμενο χωρίς να πρέπει να ενσωματωθεί και σε άλλα μαθήματα. Στο άρθρο που ακολουθεί ο Stav Papadopolulos εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο η εμπλοκή της τεχνολογίας ουσιαστικά μπορεί να λειτουργήσει ως έναυσμα για να ενεργοποιηθούν γνήσιες συνθήκες μάθησης και αυτενέργειας των μαθητών. Καταρχάς σύμφωνα με το άρθρο από τη στιγμή που οι μαθητές χρησιμοποιούν την τεχνολογία και είναι μέρος της καθημερινότητάς τους θα πρέπει να απασχολεί και τους εκπαιδευτικούς.


Ένας καλός τρόπος είναι να οργανωθεί μία κοινή δραστηριότητα συνδημιουργίας εκπαιδευτικών και μαθητών. Επιπλέον, οι εξελίξεις στη τεχνολογία μπορούν να αποτελέσουν κίνητρο και για τον εκπαιδευικό ώστε να βρεθούν νέα εργαλεία πιο διαδραστικά και κατάλληλα για τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες που θέλει.



Ενημέρωση: 26-06-2013 12:36 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα