Τι λένε οι διαδικτυακές μας συνήθειες για το πώς διδάσκουμε;
Τα social media είναι στη ζωή μας αρκετό καιρό ώστε να είμαστε σε θέση να κρίνουμε από την παρουσία μας σε αυτά το πώς αντιδρούμε σε διάφορες καταστάσεις της πραγματικής μας ζωής. Η επαγγελματική ζωή είναι ένα κομμάτι που μπορεί εύκολα να παραλληλιστεί με την ζωή μας στα κοινωνικά δίκτυα.
Είναι λογικό οι δάσκαλοι να παίρνουν πολλές ιδέες για την διδασκαλία τους από το διαδίκτυο. Αν κάποιος για παράδειγμα περνά ώρες στα social media, τότε είναι λογικό και το μάθημα που κάνει να έχει πολλά από τα στοιχεία τους. Τα χρησιμοποιεί πολύ μέσα στην τάξη ως εργαλεία αλλά προωθεί και την ιδέα πίσω από αυτά, δηλαδή ομαδική δουλειά, δυνατότητα επιλογής και συμμετοχής των παιδιών και παραδείγματα από την πραγματική ζωή.
Φυσικά υπάρχουν και τα άκρα γι' αυτό είναι καλύτερο να υπάρχει ισορροπία. Είναι πολύ καλές οι νέες τεχνολογίες και οι προοδευτικές μέθοδοι διδασκαλίας αλλά αν η τάξη δεν το "σηκώνει" πρέπει να αλλάξουμε γραμμή πλεύσης. Ο δάσκαλος πρέπει να είναι σε θέση να διακρίνει τις ανάγκες των μαθητών του και να κάνει ό,τι καλύτερο για να της ικανοποιήσει.