Διδάσκοντας με το Twitter
Το σημαντικό ερώτημα που τίθεται αναφορικά με την ηλεκτρονική μάθηση σύμφωνα με τη Rosie Miles, λέκτορα στην αγγλική γλώσσα στο Πανεπιστήμιο του Wolverhampton, είναι: Τι καθιστά δυνατό ένας online χώρος διδασκαλίας, που δεν μπορεί να γίνει στην τάξη πρόσωπο με πρόσωπο; Μια αποτελεσματική απάντηση σε αυτό είναι ότι οι online χώροι επιτρέπουν στους φοιτητές το παιχνίδι ρόλων και χαρακτήρων με τρόπο τέτοιο που αν γινόταν στην αίθουσα θα ήταν ένα μάλλον ενοχλητικό θεατρικό εργαστήριο.
Έτσι, σε ένα φόρουμ συζητήσεων μια ολόκληρη τάξη 30 φοιτητών μπορεί να «είναι» ένας από τους χαρακτήρες από τον «Ζοφερό Οίκο» του Καρόλου Ντίκενς και υποδυόμενοι αυτόν να συζητήσουν τη φράση. «Αυτό το σπίτι πιστεύει ότι ο νόμος είναι ένας γάιδαρος». Για να γίνει αυτό με την κατάλληλη ατμόσφαιρα, πρέπει απαραιτήτως να διαβάσουν πολύ προσεκτικά το μυθιστόρημα. Έτσι η διδασκαλία γίνεται μια δημιουργική δραστηριότητα.
Όμως η διδασκαλία μπορεί να γίνει και με το πνεύμα του Twitter. Οι φοιτητές στο μάθημα της Λογοτεχνίας στα τέλη του δέκατου ένατου αιώνα έπρεπε να επιλέξουν ένα όνομα Twitter για έναν από τους χαρακτήρες στα κείμενα μελετήθηκαν και στη συνέχεια να «τιτιβίζουν» σαν να ήταν αυτός ο χαρακτήρας. Έτσι ο Δρ Τζέκιλ, ο Δράκουλας, ο Dorian Gray και η κυρία Narborough συνδέθηκαν στο Twitter και περισσότερα από 400 «tweets», στάλθηκαν μέσα σε μια εβδομάδα. Η «συντομία» του Twitter φαίνεται να ενθαρρύνει πνευματώδης, παρατηρήσεις, οι οποίες υπήρχαν σε αφθονία.