Τεχνολογία και εκπαίδευση γεγονότα και προβληματισμοί


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com


Όσο και αν η εκπαιδευτική κοινότητα προσπαθεί να εντάξει την τεχνολογία στην σχολική αίθουσα πάντα θα υπάρχουν και προβληματισμοί για τον τρόπο που μπορεί να πραγματοποιηθεί αλλά και παρατηρήσεις όσων τελικά το έκαναν και διαπιστώσεις που θα οδηγούν σε χρήσιμα συμπεράσματα όλους μας.
Στο άρθρο που ακολουθεί ο Stephen S. Davis διατυπώνει όσα προσωπικά ο ίδιος παρατήρησε σε σχέση με τους φοιτητές τους και την τεχνολογία με τους διάφορους τρόπους που την έχει χρησιμοποιήσει στη διεξαγωγή του μαθήματός του.
Παρατηρώντας πως οι μαθητές του σχολείου του σταδιακά αλλά σταθερά απομακρύνονται από τα παραδοσικά μέσα μάθησης και διδασκαλίας (σχολικά εγχειρίδια, γραπτές σημειώσεις και εργασίες, αλλά ωστόσο χρησιμοποιούν με μεγάλη διάθεση τους υπολογιστές τους, τα κινητά ή τα Ipads για σημειώσεις, ανάγνωση ή γενικότερα για εργασίες που σχετίζονται με το μάθημα, αποφάσισε να εκσυγχρονίσει τον τρόπο διδασκαλίας.
Παράλληλα, δημιούργησε έναν τρόπο εργασίας και επικοινωνίας για τον τρόπο χρήσης της τεχνολογίας κατά τη διάρκεια του μαθήματός του, θα μπορούσαμε να πούμε κάποιο είδος "εκπαιδευτικού συμβολαίου". Διαβάστε το άρθρο την εμπειρία του Stephen S. Davis και του δικού του τρόπου χρήσης και ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στο σχολείο.


Ενημέρωση: 07-06-2012 10:03 (Δημιουργία: 04-06-2012 23:15) | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα