Εκπαιδευτικοί και Τεχνολογία
Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην σχολική αίθουσα δεν είναι ταυτόσημη απλά με την ύπαρξη και χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή στο σχολείο. Σίγουρα δεν είναι μόνο το μέσο ως μέσο αλλά ο τρόπος ένταξης και το εκπαιδευτικό σενάριο που τα συνδέει.
Στο πολύ ενδιαφέρον άρθρο της Amy Golod που ακολουθεί περιγράφει τον τρόπο που πολλοί εκπαιδευτικοί αλλά και εκπαιδευτικά ιδρύματα έχουν εισάγει την τεχνολογία στην σχολική αίθουσα. Ειδικότερα, ο Steve Kerr καθηγητής αλλά και διευθυντής του εκπαιδευτικού σχεδιασμού του Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον υποστηρίζει πως η τεχνολογία από μόνη της δεν κάνει τη διαφορά, αυτό που κάνει τη διαφορά στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι ο καλός εκπαιδευτικός σχεδιασμός του μαθήματος αλλά και οι πολύ καλά προετοιμασμένοι και καταρτισμένοι εκπαιδευτικοί. Αυτό που συνήθως παρατηρείται είναι πως υπάρχουν δύο τάσεις στα αναλυτικά προγράμματα των αμερικάνικων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Συνήθως η ένταξη της τεχνολογίας σχετίζεται με την εκμάθηση του μέσου δηλαδή απλά με την εκμάθηση της χρήσης του υπολογιστή, κάτι που ίσχυε παλιότερα αλλά και σε εκπαιδευτικές μονάδες όπου οι εκπαιδευτικοί αισθάνονται ανασφαλείς να ξεφύγουν από την παραδοσιακή διδασκαλία και η πιο σύγχρονη μέθοδος που σχετίζεται με στην εκμάθηση δεξιοτήτων ψηφιακού γραμματισμού προς όλα τα προϊόντα της τεχνολογίας. Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες στο άρθρο που ακολουθεί.