Τα υπέρ και τα κατά της υβριδικής εκπαίδευσης.


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Ελένη Ρεβέκκα Στάιου - erstaiou@media.uoa.gr


Η εκπαιδευτική διαδικασία, που είναι υβρίδιο της παραδοσιακής και της διαδικτυακής εκπαίδευσης, θα έπρεπε να έχει τα καλύτερα στοιχεία και των δύο πλευρών, ώστε να παράγει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ισχύει αυτό στην πραγματικότητα;


Πάντα υπάρχουν μαζί με τα πλεονεκτήματα και τα αντίστοιχα μειονεκτήματα, τα οποία πρέπει να έχουμε πάντα στην άκρη του μυαλού μας, πριν προχωρήσουμε σε ένα ανάλογο υβρίδιο.


 


Η υβριδική εκπαίδευση σίγουρα είναι πιο ευέλικτη και μπορεί να συμπεριλάβει και ομάδες ατόμων που υπό άλλες συνθήκες δεν θα μπορούσαν να πάρουν μέρος στην διαδικασία. Ακόμα, η ανταλλαγή πληροφοριών γίνεται με πολύ πιο γρήγορο τρόπο αλλά και οι ίδιοι οι μαθητές γίνονται πιο ανεξάρτητοι.


 


Από την άλλη όμως, χάνεται η όλη εμπειρία της κοινωνικοποίησης και της διαπροσωπικής επαφής, αν κάποιος δεν είναι «υποχρεωμένος» να πηγαίνει στην τάξη του. Επίσης, πρέπει σίγουρα να λάβουμε υπόψη μας και το κόστος μιας δικτυωμένης τάξης.

Ετικέττες: classroom, technology, hybrid


Ενημέρωση: 28-05-2012 08:19 (Δημιουργία: 27-05-2012 13:30) | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα