Εκπαιδευτικοί στο TikTok: Καλό ή κακό;
Το TikTok ήρθε για να μείνει, η επιτυχία του ολοένα και μεγαλώνει και πλέον κάθε επιμέρους κοινότητα του πραγματικού κόσμου σχηματίζει και την αντίστοιχη διαδικτυακή κοινότητα στο κοινωνικό αυτό δίκτυο. Το TikTok έχει πλάκα, αυτό είναι το κύριο χαρακτηριστικό του. Επίσης, συγκεντρώνει κυρίως μικρότερες ηλικίες, αλλά αρχίζει και ρίχνει τα "πλοκάμια" τους και τους μεγαλύτερους. Άρα το κοινό του είναι μεγάλο και πιάνει όλες ηλικίες, όλα τα επαγγέλματα, όλες τις χώρες.
Τι γίνεται όμως όταν αυτά που λέγονται στο TikTok ξεφεύγουν από την πλάκα και αφορούν σοβαρά θέματα; Έχουμε αναλογιστεί πώς επηρεάζουν αυτά που λέμε στο TikTok τους άλλους χρήστες ή ακόμα και την ίδια μας τη ζωή; Και πώς όλο αυτό περιπλέκεται όταν είμαστε εκπαιδευτικοί και μεταφέρουμε ιστορίες από την τάξη, από το σχολείο γενικά ή από τις επαφές μας με τους γονείς των παιδιών;
Διαβάζοντας τις ιστορίες των δύο εκπαιδευτικών στο σημερινό άρθρο, αλλά και ψάχνοντας στο ίδιο το TikTok με τα κατάλληλα hashtags, θα καταλάβουμε ότι το μέσο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους για πολλούς διαφορετικούς σκοπούς. Πόσο τελικά μπορεί να αλλάξει η καθημερινότητα αλλά και το ίδιο το επάγγελμα του εκπαιδευτικού μέσα από ένα μέσο που φαινομενικά δεν έχει να προσφέρει τίποτα στην εκπαίδευση;