Πώς πρέπει να διδάξουμε το 2021...;
Το 2020 είναι μια χρονιά που μας έχει δοκιμάσει και ακόμα δεν έχει φτάσει καν στο τέλος της! Μας έχει δοκιμάσει και γενικά σαν ανθρωπότητα αλλά και ειδικότερα σαν εκπαιδευτικούς, με όλες τις απότομες αλλαγές που έφερε και την αναγκαστική προσαρμογή στις νέες συνθήκες της εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης. Τα προβλήματα που προέκυψαν αλλά και ανακαλύφθηκαν πολλά, τα κενά ακόμα περισσότερα και τελικά οι εκπαιδευτικοί σε όλες τις βαθμίδες αναρωτιούνται πώς θα είναι το μέλλον στο επάγγελμά τους.
Σε τέτοιες εποχές αβεβαιότητας και μεγάλων αλλαγών, είναι σημαντικό ο ίδιος ο εκπαιδευτικός να είναι σίγουρος για το τί κάνει αλλά και γιατί το κάνει. Είναι σημαντικό να γνωρίζει τα εργαλεία που έχει στα χέρια του και πώς μπορεί να τα ενσωματώσει με τον καλύτερο και πιο αποδοτικό τρόπο στη διδασκαλία του. Είναι σημαντικό να ξέρει τί θα κάνει καλό στους μαθητές του και τί χρειάζονται αυτοί με τη σειρά τους, τι ανάγκες έχουν και ποιες από αυτές είναι στο χέρι του να τις καλύψει.
Στο σημερινό, πολύ ενδιαφέρον, άρθρο θα δείτε έναν "εσωτερικό" διάλογο ενός εκπαιδευτικού που, μέσω ερωτήσεων, αναζητά ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να διαχειριστεί όσα προκύπτουν. Ξεκινώντας από εξαιρετικά βασικές ερωτήσεις, όπως ποιος πρέπει να είναι τελικά ο στόχος της εκπαίδευσης, και φτάνοντας σε πιο εξειδικευμένες όπως πώς πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τα social media και άλλα ψηφιακά μέσα στην τάξη, επιχειρεί να δώσει απαντήσεις που θα βοηθήσουν τον ίδιο τον εκπαιδευτικό να γίνει καλύτερος!