10 χρήσιμες παρατηρήσεις για τη διαδικτυακή εκπαίδευση


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Ελένη Ρεβέκκα Στάιου - erstaiou@media.uoa.gr


Η διαδικτυακή εκπαίδευση, από εκεί που ήταν η εξαίρεση, έγινε ο κανόνας. Και μπορεί στην αρχή να έγινε λόγω εξαναγκασμού από τις περιστάσεις και τις συνθήκες αλλά τώρα πλέον, που έχει καταλαγιάσει ο πρώτος πανικός, για κάποιους είναι επιλογή από τη στιγμή που είδαν ότι δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που λειτουργεί καλύτερα και πιο αποδοτικά για μαθητές και εκπαιδευτικούς. 


Μετά λοιπόν από τόση εμπειρία, σε τόσες χώρες με διαφορετικές συνθήκες και συνήθειες, είναι ίσως χρήσιμο να συγκεντρώσουμε κάποιες παρατηρήσεις που μπορούν να μας βοηθήσουν μελλοντικά. Αυτές οι παρατηρήσεις μάλιστα έρχονται από ειδικούς στην Κίνα, που ήταν οι πρώτοι που αναγκάστηκαν να προσαρμοστούν και να βρουν έναν ρυθμό ικανοποιητικό για όλους τους εμπλεκόμενους. 

 

Στο σημερινό άρθρο μπορείτε να βρείτε 10 τέτοιες παρατηρήσεις. Κάποιες είναι εξαιρετικά απλές, άλλες είναι λίγο πιο σύνθετες αλλά έχει νόημα να τις δούμε συγκεντρωτικά για να σχηματίσουμε μια συνολική εικόνα. Ξεκινώντας από το πιο απλό, ότι φτάνει κάποια στιγμή που δεν μπορείς να μην το κάνεις αλλά και το ότι έχεις στη διάθεσή σου πολύ περισσότερα εργαλεία νομίζεις για να εφαρμόσεις της διαδικτυακή εκπαίδευση και φτάνοντας μέχρι σε πιο περίπλοκα θέματα, όπως η ενδυνάμωση των ΙΤ συστημάτων μας. 



Ενημέρωση: 30-04-2020 08:43 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα