Το σχολείο του μέλλοντος
Σε όλες τις χώρες οι υπεύθυνοι για την εκπαιδευτική πολιτική αναζητούν καινοτόμες ιδέες και δράσεις για να οργανώσουν το μελλοντικό σχολείο τόσο σε αναλυτικό πρόγραμμα όσο και σε εξοπλισμο.
Είναι σίγουρο πως η σχολική αίθουσα και ο τρόπος διδασκαλίας συμμετοχής και επικοινωνίας έχει αλλάξει με τα χρόνια. Ακόμα και την εποχή μας εργαλεία αλλά και θεωρίες αλλάζουν συνεχώς μετατρέποντας έτσι τον χώρο της εκπαίδευσης σε ένα χωρό συνεχιζομενων αλλαγών. Σύμφωνα με τον Matthew Lynch το σχοείο του μέλλοντος θα πρέπει να διαθέτει εκπαιδευτικούς αλλά και διευθυντές που ενθαρρύνουν την προσωπική μάθηση καικαλλιεργεία τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών κάνοντας χρήση των πηγών (βιβλιοθήκη) αλλά και των παροχών (υπολογιστές, εργαστήρια ) των σχολείων. Εννοείτα επομένως πως το σχολείο του μέλλοντος αγκαλιάζει την τεχνολογία και την κάνει ένα προσιτό μέσο προς όλους που χρησιμοποιείται ως μέσο δημιουργίας, πειραματισμου και έκφρασης και όχι ως ένα μέσο πληκτρολόγησης και συμπλήρωσης ψηφιοποιημένων φύλλων εργασίας. Επομένως το σχολείο θα πρέπει να ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα αλλά και την αυτόνομία των μαθητών ως προς τη μαθησιακή διαδικασία με σχέδια εργασίας.