Καλύτερη κατανόηση του μαθήματος και...selfies!


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Ελένη Ρεβέκκα Στάιου - erstaiou@media.uoa.gr


Αναρωτιέστε τι σχέση έχει η καλύτερη κατανόηση των μαθημάτων, και ιδιαίτερα της λογοτεχνίας, με τις selfies; Πώς δηλαδή μπορεί να συνδεθεί αυτή η συνήθεια, ειδικά των εφήβων, με την ικανότητα να κατανοήσουν οι μαθητές αυτά που διαβάζουν αλλά και με την ικανότητα να γράψουν κάτι σχετικά με αυτό;


Και όμως μπορεί να συνδεθεί και μάλιστα με πολύ καλά αποτελέσματα!

 

Οι μαθητές διαβάζουν και μετά, χρησιμοποιώντας κινητές συσκευές, βιντεοσκοπούν τους εαυτούς τους ενώ μιλάνε γι' αυτά που έχουν διαβάσει, βάζοντας τις δικές τους λεπτομέρειες. Αυτό είναι χρήσιμο και για όταν έρθει η ώρα να γράψουν κάτι σχετικό, καθώς μπορούν να το εμπλουτίσουν. Ακόμα και αν δεν θυμούνται τις λεπτομέρειες, μπορούν να ανατρέξουν στο βίντεο για να τις θυμηθούν. 

 

Για όσους πάλι ισχυρίζονται ότι οι selfies είναι δείγμα ναρκισσιστικής συμπεριφοράς, ίσως πρέπει να τις δουν και από μια άλλη γωνία, αυτή της αυτο-έκφρασης. 

Ετικέττες: selfies, technology, class, students, mobile


Ενημέρωση: 25-05-2017 07:00 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα