Emojis και στη διδασκαλία
Οι νέεοι είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση της τεχνολογίας και παρουσιάζονται ιδιαίτερα πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν και να εφαρμόσουν νέα παιχνιώδη εικονίδια ή άλλα στοιχεία για τη μεταξύ τους επικοινωνία και διάδραση. Τα γνωστά προσωπάκια (emojis) Που εκφράζουν κάποιο συναίσθημα είναί ένα από τα πιο δημοφιλή στοιχεία που χρησιμοποιούν.
Σχόλια, φωτογραφίες και άρθρα σχολιαζονται από τους χρήστες κοινωνικών δικτύων με μικράπροωπίδια που εκφράζουνμία συναισθηματική κατάσταση, στο άρθρο της η Marissa King αναρωτιέται με ποιο τρόπο θα μπορούσε να ενσωματώσει αυτή την χαριτωμένη συνήθεια των νέων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η Marissa King ζήτησε από τους μαθητές της αν φέρουν σε στιγμιότυπα οθόνης τα emojis που χρησιμοποίησαν για να σχολιάσουν ένα άρθρο, μία φωτογραφία ή μία ανάρτηση φίλου τους σε κοινωνικά δίκτυα και στη συνέχεια ζήτησε να ερμηνέυσουν τη σημασία αυτών ων εικονίδίων. Ζητώντας τους δηλαδή να περάσουν σε μία δεύτερη ανάγνωση των εικονιδίων αυτών με στόχο να αναδείξουν τον τρόπο σκέψης τους αλλά και να αποκτήσουν τενικές κριτικής σκέψης σε απεικονιστικά σημασιολογικά "κείμενα".