Ψηφιακό portfolio


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com




Η τεχνολογία αποτελεί ένα απαραίτηο εκπαιδευτικό εργαλείο είτε χρησιμοποιείται ως εποπτικό μέσο στη διδασκαλία, είτε ως απαραίτητο εργαλείο καταγραφής και εξέλιξης της πορείας των μαθητών.


Ο εκπαιδευτικός ισοχώρος  αναδημοσιεύει ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον άρθρο των Kelli Vogstad and Antonio Vendramin για τι ακριβώς θεωρείται ως εκπαιδευτικά ωφέλιμο να δδιατηρείται στον ψηφιακό ατομικό φάκελο του μαθητή.


Η είσοδος της τεχνολογίας στην εκπαίδευση αρχικά προκάλεσε ενθουσιασμό στους εκπαιδευτικούς αφού τους έδωσε μία σειρά απο εργαλεία και δυνατότητες όπως καταγραφή ήχου, εικόνας αλλά και ψηφιοποίση των εργασιών των μαθητων.


Ωστόσο συμφωνα με το άρθρο απαιτείται μία πιο κριτική ματία για το τι υλικό θα πρέπει να συγκεντρώθει στο ψηφιακό portfolio του μαθητή. Οι συγγραφείς υποστηρίζουν πως φωτογραφίες απλά δίπλα σε εργασίες ή χειροτεχνίες, συγκεκριμένα βίντεο που ο μαθητής βλέπει τη κάμερα και αποτελούν περισσότερο αναμνηστικά βίντεο και όχι καταγραφή μαθησιακής πορείας δεν είναι το ζητούμενο για τον ψηφιακό φάκελο.


Το βασικό είναι να συγκεντρωθεί υλικό που αποτυπώνει τη μαθησιακή προσπάθεια και πορεία του μαθητή μέσα από ανεπιτήδευτα στιγμιότυπα φωτογραφικά ή βίντεο.  



Ενημέρωση: 24-05-2016 11:17 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα