Οι "εκπαιδευτικές" εφαρμογές είναι όντως εκπαιδευτικές


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Μαριάνα Πουτακίδου - marpout@gmail.com


Οι «εκπαιδευτικές» εφαρμογές που αγοράζουμε στα παιδιά μας δεν είναι πολύ εκπαιδευτικές, σύμφωνα με τα αποτελέσματα δύο κορυφαίων ερευνητών.


 


Οι Lisa Guernsey και Michael Levine ερεύνησαν για πέντε χρόνια τον ρόλο των μέσων και της τεχνολογίας στην παιδεία των παιδιών. Τα αποτελέσματά τους δημοσιεύονται στο βιβλίο Tap Click and Read. Στο ερώτημα κατά πόσο οι «εκπαιδευτικές» εφαρμογές είναι πραγματικά εκπαιδευτικές ο Michael Levine δηλώνει πως: «Οι περισσότερες εφαρμογές αποτυγχάνουν παταγωδώς».


Οι δύο ερευνητές με την ομάδα τους εξέτασαν 184 εφαρμογές (apps) που ήταν «βραβευμένες» ή οι πιο δημοφιλές στην κατηγορία εκπαίδευση και γλώσσα για 0-8 ετών. Η ομάδα εξέτασε αυτά που δίδασκε η κάθε εφαρμογή σε σύγκριση με 23 δεξιότητες όπως η ανάγνωση, η αφήγηση, η κατανόηση κ.α. Επιπλέον εξέτασε τον τρόπο με τον οποίο διδάσκουν οι εφαρμογές συγκρίνοντάς τον με 21 στρατηγικές διδασκαλίας (σήμανση, εντοπισμό, τονισμό). Το αποτέλεσμα: πέρα από τη διδασκαλία του αλφάβητου, οι εφαρμογές δεν ήταν και τόσο εκπαιδευτικές.



Ενημέρωση: 13-11-2015 09:02 (Δημιουργία: 12-11-2015 20:04) | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα