Βοηθούν οι εκπαιδευτικές εφαρμογές τα παιδιά να μάθουν;


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Ελένη Ρεβέκκα Στάιου - erstaiou@media.uoa.gr


Πολλές είναι οι εκπαιδευτικές εφαρμογές που προτείνονται στους γονείς για τα παιδιά τους και πολλές από αυτές χρησιμοποιούνται κιόλας. Είναι όμως οι γονείς σίγουροι ότι οι συγκεκριμένες εφαρμογές βοηθούν όντως τα παιδιά να μάθουν κάτι;


Δεν είναι λίγες οι φορές που αγωνιούν οι γονείς με την τόσο έντονη χρήση της τεχνολογίας, για το τι κάνει καλό στα παιδιά τους και τι όχι και προσπαθούν να επιλέγουν εφαρμογές που έχουν όντως να προσφέρουν κάτι ουσιαστικό. Πώς όμως μπορούν να το δουν αυτό;


Το σημερινό άρθρο αναφέρει τέσσερις τρόπους με τους οποίους οι γονείς μπορούν να διαπιστώσουν αν οι εφαρμογές είναι όντως εκπαιδευτικές και βοηθούν τα παιδιά. Για παράδειγμα θα πρέπει να βεβαιώσουν ότι θα χρειαστεί τα παιδιά τους να χρησιμοποιήσουν το μυαλό τους και όχι το αντίστροφο, να ακολουθούν δηλαδή τυφλά οδηγίες. Επίσης, οι εφαρμογές θα πρέπει να τους κρατούν την προσοχή και όχι να τη διασπούν, θα πρέπει να έχουν κάποιο νόημα και θα ήταν καλό να παρέχουν και κάποια κοινωνική συναναστροφή.



Ενημέρωση: 10-06-2015 07:52 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα