Νέο είδος κοινωνικής φοβίας στην τάξη
Τα παιδιά που χρησιμοποιούν συνεχώς τηλέφωνα και υπολογιστές τείνουν να είναι πιο νευρικά στις πρόσωπο-με-πρόσωπο συνομιλίες. Ορισμένοι ακαδημαϊκοί φοβούνται ότι η μεγαλύτερη πρόσβαση στην τεχνολογία θα μπορούσε να επιδεινώσει την κοινωνική φοβία μεταξύ των εφήβων, ιδιαίτερα τη στιγμή που τα smartphones, τα tablet και οι υπολογιστές γίνονται πανταχού παρόντα μέσα και έξω από την τάξη.
Παρόλο που οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο τις συσκευές αυτές ως εργαλεία μάθησης, μπορούν επίσης να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο να ανακόψουν το κύμα του κοινωνικού άγχους.
«Όταν είμαστε προσκολλημένοι στην τεχνολογία εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο, αυτό πρόκειται να έχει επιπτώσεις στις κοινωνικές μας δεξιότητες», δήλωσε ο Tamyra Pierce, καθηγητής δημοσιογραφίας στο Πανεπιστήμιο Fresno της Καλιφόρνια. Η σαφής σύνδεση μεταξύ της τεχνολογίας και της κοινωνικής συμπεριφοράς καθιστά ακόμη πιο σημαντικό το γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι αγκαλιάζουν αυτές τις συσκευές πρέπει παράλληλα να έχουν κατά νου και τις κοινωνικές δεξιότητες των μαθητών τους.